Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täh mä en nyt käsitä????

Vierailija
29.01.2007 |

Mä kävin laskeen netissä, että mun pituudella ja painolla 170 cm ja 90 kiloo kaloreita kuluu joku 1800 päivässä. Sit laskin ett painonvartijoiden pisteitä mulle kuuluis päivässä 21, jos haluisin laihduttaa. Mut eihän noi vastaa toisiaan. Mitä mä nyt lasken väärin? Kumpia kandee laskee kaloreita vai pisteitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muista valita 1,5 g / proteiinia per painokilo ja pysyä myös siinä!

Vierailija
2/10 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaa ystävä rakas, ei tarvi välittää kaloreista.

t: ex-pv, nyk karppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun en vaan käsitä että miksi noi pisteet ja kalorit ei täsmää?????

Vierailija
4/10 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys?

Vierailija
5/10 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis eihän toi 1800 kalorii oo lähellekää 21 pistettä vai laskenko väärin. Oon ymmärtänyt ett 1piste on 60 kalorii. Siis 1200 kalorii, pitäiskö mun sit syödä noin paljon vähemmän ett laihtuisin vai mitä? Sekoan kohta.

Vierailija
6/10 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis auttakaa nyt onko mulla joku yksikkovirhe tässä kun en tajua.

Vierailija
7/10 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kulutuksesi on vai 1800 kcal? Jotta laihtuisit sun pitää syödä vähemmän. 7000 kcal vaje vastaa kiloa läskiä pois. Ravitsemusterapeutit ei suosittele laskemaan päivättäistä kalorimäärää alle 1500 kcaloriin. Eli pienemmillä ihmisillä kestää silloin laihtua pidempään yksi kilo, kuin suuremmilla ihmisillä. Liikunta tietysti lisää kulutusta.

Painonvartijathan perustuu siihen että kalorit pidetään niin pieninä että laihtuu aluksi kyllä nopeasti, mutta sellaista ei jaksa pidempään. Puhumattakaan että elämäntapa muuttuisi. Joten painonvartijat saa taas lisää rahaa kun lihottuasi uudestaan menet taas painonvartijoihin.

Asiatietoa laihdutuksesta löytyy: kutri. net

Vierailija
8/10 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan siis laskea mieluummin noita kaloreita ku pisteitä.

Vierailija
9/10 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vihanneksista ja jotkut hedelmäthän on 0 p. mutta kyllähän ne kaloreita kuitenkin sisältää.

Vierailija
10/10 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valitset otsikon ruokakori ja lisäät valikosta lisää elintarvike kaiken mitä olet syönyt, ohjelma laskee koko päivän kalorisumman sekä proteiinit ja rasvat myös. eli osoite on www. fineli. fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän