Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko kukaan raskaudestaan läheisilleen enää "normaalilla tavalla"?!?

Vierailija
11.06.2024 |

Siis esimerkiksi puhelimessa tai kasvokkain ihsn vain kertomalla, että btw olen muuten raskaana??

Tuntuu että nykyään kaikki haluaa kertoa jollain ärsyttävällä mukahauskalla ja mukasöpöllä tavalla jotenkin vihjaillen tai sujauttamalla jotkut pikkutöppöset johonkin saatanan pakettiin jonka joku sitten avaa tai joku ultrakuva jonnekin jonka joku sitten löytää jne.

Voiko kertoa enää ihan vain suoraan kertomalla vai onko se jotenkin OUT ja pitääkö myös keksiä joku mukasöpöhauskatapa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joka on saanut juuri keskenmenon tai yrittänyt lasta kauan ja turhaan voisi olla tuon töppös jutun aika huonolla tavalla.

Itse olen niin boomeri, etten tajuaisi koko asiaa sanoisin, kiitos kiitos ja lähtisin pois ja olisin vihainen, mutta ainiin olen autistinen enkä ymmärrä tuollaisia vihjailuja muutenkaan

Vierailija
2/8 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin ihan normaalisti ja aion jatkossakin jos toinenkin lapsi tulee. Vaivaannuttaa ajatuskin tuollaisista hömpötyksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku joka on saanut juuri keskenmenon tai yrittänyt lasta kauan ja turhaan voisi olla tuon töppös jutun aika huonolla tavalla.

Itse olen niin boomeri, etten tajuaisi koko asiaa sanoisin, kiitos kiitos ja lähtisin pois ja olisin vihainen, mutta ainiin olen autistinen enkä ymmärrä tuollaisia vihjailuja muutenkaan

Kannattaa varmaan sitten sellaisten ihmisten pysyä pois vauvapalstalta jos jokaisesta asiasta aikoo loukaantua tai ottaa "huonolla tavalla"

Vierailija
4/8 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisin puhelimessa ja mies saisi tehdä saman omille sukulaisilleen. En koe luontevaksi edes sitä, että matkustetaan tarkoituksella yhdessä kertomaan kasvotusten. Saati sitten joku mukahauska tyyli kertoa...

Vierailija
5/8 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti ollaan kerrottu joko ultrakuvan kanssa kasvotusten tai sitten puhelimessa/viestillä

Neljän äiti 32v

Vierailija
6/8 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti ollaan kerrottu joko ultrakuvan kanssa kasvotusten tai sitten puhelimessa/viestillä

Neljän äiti 32v

Niin ja siis ultrakuvan kanssa menin äidille sanomaan "meille on tulossa tälläinen"

Vierailija
7/8 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pitäneet omana tietonamme, kunnes asia on väistämättä paljastunut. 

Vierailija
8/8 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä lasta, 1-7 vuotiaat.

Töissä kerron vasta kun isyysloma tule ajankohtaiseksi.

Tutuille kerroin siinä vaiheessa jos asia tuli puheeksi, joskus taisi mennä vuosiakin.

Omalle äidilleni kerroin about raskauden 6kk kohdalla.

Vaimoni kertoi hieman aiemmin isälleen, joka tokaisi että "aha, okei".

Se on kauhea määrä rahaa mitä ollaan säästetty hattarassa, serpenttiinissä, konfeteissa, yksisarvisiksi naamioiduissa poneissa ja jousikvarteteissa.

Mua ei kiinnosta muiden lapset, niin en oleta muitakaan kiinnostavan minun.

M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä