Kaverin puolesta kyselen...
Eikö tällä tavalla kyselijät ymmärrä, että tämä kysyjä puhuu omasta puolstaan, eikä sen kaverin. 🤔
Kommentit (8)
Siis että eikö tämä kysyjä tajua muiden ymmärtävän, että tämä kaverin puolesta kysyjä puhuu itsestään, eikä tästä kaverista...ap
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta selventäisin ap:n aloitusta: siis kysyjä ei ymmärrä, kenen puolesta kysyy?
Ja kenen tämä asia pitäisi ap:n mielestä ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Siis että eikö tämä kysyjä tajua muiden ymmärtävän, että tämä kaverin puolesta kysyjä puhuu itsestään, eikä tästä kaverista...ap
Miksi tuo kaveri ei itse sano, että "ethän sä mun puolesta kysy", jos kerran seisoo vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ehkä ei tajua. Mutta yleisesti tuota käytetään vitsikkäänä lausahduksena, koska nimenomaan kaikki tietävät, että omasta puolesta kysellään.
Kyllä minä ymmärrän, että jos lasta tekee mieli, niin ei siitä julkisesti omalla nimellä puhuta. Kaverit on sitä varten.
Kaverin puolesta selventäisin ap:n aloitusta: siis kysyjä ei ymmärrä, kenen puolesta kysyy?