Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon päästä alkaa kesäloma, jonka vietän sinkkuna 22v jälkeen.

Vierailija
09.06.2024 |

Aikuisia lapsia ja lapsenlapsia kyllä tapaan lomalla mutta uskaltaisinko lähteä mää-matkalle? Mielessä esim. Kreikka tai Italia. Päivät varmaan menisi lekotellen ja nähtävyyksiä katsellen mutta illallisaika jostain syystä pelottaa. Toinen vaihtoehto, että vuokraisin mökin. Mitä sä tekisit, jos vastaava tilanne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin etelänlomalle. Minulla oli aivan sama jännitys. Parina ensimmäisenä iltana otin takeawayt huoneeseen mutta sit se unohtui ja loppuloman söin normaalisti ravintoloissa

Vierailija
2/5 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suunnitelmissa seksiä hauskojen komistusten kanssa? 🙁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin etelänlomalle. Minulla oli aivan sama jännitys. Parina ensimmäisenä iltana otin takeawayt huoneeseen mutta sit se unohtui ja loppuloman söin normaalisti ravintoloissa

Yksi vaihtoehto on tietysti huoneistohotelli omalla keittiöllä/ keittonurkkauksella, jos yksin ravintolaan lähteminen tuntuu ylivoimaiselta asialta.

Vierailija
4/5 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa ja Italiassa on +40 lämmintä. Eihän siellä jaksa tehdä mitään, että sinuna vuokraisin mieluummin mökin tai lähtisin vaikka Viroon. 

Vierailija
5/5 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun jaoit kokemuksesi. Tämä antoi mulle rohkaisua. Ehkä uskaltaudun lähtemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi