Kok päivän on satanut vettä.
Ihan kaatamalla sataa. Pitää lähtee tyhjentää vene ettei se uppoa ja 10 km matka fillarilla venesatamaan.
Kommentit (24)
hanki itsestään tyhjentyvä vene niinku mulla ei tartte äyskäröidä.
sataispa lappeenrannassakin.eile tuli pari tippaa sitten ei viikkoihin mitään.
Vierailija kirjoitti:
hanki itsestään tyhjentyvä vene niinku mulla ei tartte äyskäröidä.
Oon hankkimassa pumppua ja akkua siihen.
Täytyy laittaa sadetakki päälle ja käydä äänestämässä. Suomen pitää tehdä täyskäännös.
ja kylmääkin on, ilmaston kylmettyä koko vuosi 2023-2024 on ollut kylmää, muutama lämmin päivä välissä...
Vierailija kirjoitti:
ja kylmääkin on, ilmaston kylmettyä koko vuosi 2023-2024 on ollut kylmää, muutama lämmin päivä välissä...
+20 lämmintä ei ole kylmää.tarkista onko sulla kuumetta vai oletko irakista tullu tänne kela lomalle.
Kelin päivittely on kyl suurta ajanhukkaa. Se on mikä on. Tänäänkin ulkoillaan.
Täälä satanut koko aamupäivän ja sataa iltapäivään asti.
Vierailija kirjoitti:
Kelin päivittely on kyl suurta ajanhukkaa. Se on mikä on. Tänäänkin ulkoillaan.
Kerro sitten miten saat pidettyä itsesi kuivana ja lämpimänä tuollaisessa säässä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy laittaa sadetakki päälle ja käydä äänestämässä. Suomen pitää tehdä täyskäännös.
Minäkin jo äänestin protestiäänen.
Minunkin pitää mennä tyhjentää vene. Kolmen aikaan sadetutkan mukaan loppuu sade joten menen itsekkin. Minä menen skootterilla.
Vähän aikaan sitten satoi niin kovaa ettei omaa ääntä kuulunut. Ei ole kuukauteen satanut muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että välillä myös sataa.
Ja on viileää! Olen tässä pari päivää tuulettanut asuntoa, ja vasta nyt päässyt 25-asteeseen (Huippu taisi olla 31-astetta)
Täällä vasta ripsottelee vähän vettä. Lähden iltapäivällä fillaroimaan töihin 15 km. Katsoin juuri sadetutkaa ja kauhistuin, voi ei! Kunnon kaatosade on tulossa päälle juuri sopivasti kun lähden fillaroimaan eikä mulla ole sadevehkeitä. Tuulipuku hylkii vähän vettä ja kestää pienen kuuron mutta ei ole todellakaan mikään sadeasu. Kaatosade tulee läpi ihan varmasti ja kastun läpikotaisin:-(
Hu huh vene käyty tyhjentämässä. Oli siellä varmaan 200 litraa vettä. Päivän kuntoilut samalla suoritettu.
Vierailija kirjoitti:
Hu huh vene käyty tyhjentämässä. Oli siellä varmaan 200 litraa vettä. Päivän kuntoilut samalla suoritettu.
Huh! Hyvä kun sait tyhjennettyä veneen. Kastuitko matkalla yhtään?
Täällä sade jo loppunut.Pilvien raosta aurinko paistaa.
Voi ei! Kastut varmasti kunnolla fillaroidessasi.