G: Siteiden käyttäjät: mitä merkkiä käytät ja miksi?
Itse käytän Vuokkoset-siteitä, ohuita ja siivekkeellisiä.
Ne ovat kotimaisia ja ajavat asiansa, ei pahaa sanottavaa.
Kommentit (17)
pinkki paketti. Olisikohan vuokkoset. Siivettömät!
Halvat. Muita en ole edes testannut, nämä on olleet hyviä.
ja joskus Xtra vai mikä se S-kaupan merkki nyt olikaan, sekin on suomalainen ja vielä halvempi... Että lähinnä niitä kahta.
Onko kestositeiden käyttäjiä paikalla, onko ne hyviä / varmoja? Ajattelin kokeilla?
Siksi, että niillä on kivan pirtsakan värsiä pakkauksia;) Allways on jotenkin tympeä merkki, mainonta ei ole iskenyt minuun ja mielikuvillahan tässä pelataan. Olen joskus käyttänyt niitä xtran siteitä kun pihistelin ja ne oli kyllä surkeita: imukyky huono ja tuntuivat vaipoilta.
Alwayseista en tykkää. Uusi, yllättävä löytö ovat Dailyn ohuet, siivekkeelliset siteet, oikein hyviä.
Yleensä tota X-traa kun on niin halpaa. Gyne muuten kertoi, että tavallisimmin iho menee rikki allways-siteistä, kun taas vuokkoset sopii melkein kaikille.
Vuokkoset kotimaisuuden vuoksi. Ovat asiansa ajaneet.
ja hinnan vuoksi :)
ei ole vielä tullut vastaan huonoa sidettä, kaikki ovat ajaneet asiansa joten en näe mitään syytä maksaa merkistä.
Joskus jotain muita, mutta kotimaisuutta ajattelen minäkin.
Sinä, joka käytät itsetehtyjä siteitä imuna villaa, kuinkas niiden peseminen?
yhtähyvin toimivat kuin libresset ja oolveissit xp
X-traa, on halvinta mahdollista ja myös kotimaista :)
Mulle ne sopii parhaiten. Jo ennen lapsia oli runsaat vuodot, nyt kierukkanaisena on ihan kaameet vuodot.
Allwaysin yösiteitä menee sitten öisin. Etsin aina imutehokkaimmat siteet mitä löytyy.. :(
olen hairahtunut kyllä halpisversioihin sekä Libresseihin...mutta libresset on kuin pahvia, ei muotoudu ja ikävät....Miksi vaihtaa siis hyvää, kun vielä saisivat sen kahinan vähenemään....vaik eip tuo housuissa kun liikuskelee kuulu..
muut on ikävän tuntuisia mielestäni, ja lisäksi kun miullakin on kierukasta johtuen runsaammanpuleiset vuodot, niin nämä muut tuppaavat falskaamaan...
Kotimaisia, ihania kuoseja ja parhaimman tuntuisia ihoa vasten (kestositeet yleensäkin). Kertiksiin ei ole paluuta.
Ihanat kuosit, ei hiosta, eikä hierrä. Eikä haise roskiksessa :)