Esimiehellä ADHD
Onko kellään esimiehenä henkilö, jolla on adhd? Olen alkanut epäilemään että omalla esimiehelläni on ja hän uuvuttaa minut siinä samalla. Olen ollut nykyisessä työpaikassa 1.5v ja uupunut jo kertaalleen. Aloin miettimään syitä ja olen korjannut omaa toimintaa minkä olen pystynyt, mutta silti koko ajan hätähätäkiirekiire. En jaksa enää tämmöstä, uuvun taas kohta uudestaan. Töistä ei jää mitään muistijälkeä, kun asiat tulee eteen aina hirveellä tohinalla. Miten te muut selviätte vastaavan esimiehen alaisuudessa?
Kommentit (8)
Meillä on hyvä puheyhteys keskenämme ja ehkä minunkin pitää alkaa sanomaan hänelle tästä. Ap
Tarvitsetteko hyvää työntekijää? Mulla ei ole adhd:ta tai muutakaan sairautta. Opin nopeasti uusia asioita ja olen luonteva asiakaspalvelijakin esimerkiksi. Heippa vaan teillekin! 💡
Jotkut on vähän hätähousuja. Täytyy oppia pärjäämään, kannattaa puhua avoimesti vain kaikki mikä ärsyttää myöskin.
Satunnainen kiire ei ole minulle ongelma, mutta silloin se on ongelma kun töitä on muutenkin liikaa ja siihen isketään päälle poukkoilu ja hoppu. Muutoin esimieheni on ihmisenä aivan ihana. Koko työura on ollut enemmän tai vähemmän hektistä, mutta nyt en pysy enää perässä. Ap
Minulla on hyvin samankaltainen tilanne kuin ap:lla. Jatkuvan kiireen lisäksi esihenkilölläni tilanteet ja ajatukset muuttuu sillä tahdilla, että uuvun kun yritän koko ajan kestää mukana hänen mielenliikkeissään.
Olen esihenkilö ja vahvasti AHDH. Alaisenani on eräs hyvä ystäväni, joka tietää taustani. Hänen kanssaan olen sopinut, että jos tekemiseni tai ideani lähtevät laukalle, hän saa hienovaraisesti sanoa että jalka pois kaasulta. Tarkoitus ei ooe että ystäväni on minulle lapsenvahti, mutta tämä on molemmista tuntunut hyvältä.
Pidän työstäni, olen omimmillani pienessä kiireessä ja välillä unohtuu, että valtaosa työntekijöistäni ei tykkää töistään yhtä paljon kuin minä.