Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka mielestäsi saa päättää yhteismökin sisustuksesta?

Vierailija
07.06.2024 |

Meillä on veljeni kanssa yhteisomistuksessa peritty mökki. Mökillä kaikki on jo vanhaa ja aikansa elänyttä ja jotain uudistuksia pitäisi tehdä. Veljeäni asia ei kiinnosta yhtään, sanoi että laita miten tykkäät. Mun ei mielestäni tarvitse erikseen kysyä mielipidettä valinnoistani veljen vaimolta, vaikka hänkin siellä käy. Mutta hänen kyllä pitäisi ensin kysyä lupa minulta, eikä ominpäin tuoda sinne esim verhoja. Mitäs mieltä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tule toimeen veljesi vaimon kanssa....kun mielestäni aika olematon syy...verhot.

Vierailija
2/4 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sinä teet veljesi kanssa päätökset. Veljesi vaimo ja sinun mahdollinen puolisosi eivät omista mökkiä, joten eivät myöskään voi olla päättämässä itsenäisesti sisustuksesta. Toki voivat asiasta keskustella, mutta heillä ei pitäisi olla päätösvaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei yhteismökkeily ole teitä varten jos jo verhoista tulee mielipahaa. Eipä siinä, harvalle sopii.

Vierailija
4/4 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sinä teet veljesi kanssa päätökset. Veljesi vaimo ja sinun mahdollinen puolisosi eivät omista mökkiä, joten eivät myöskään voi olla päättämässä itsenäisesti sisustuksesta. Toki voivat asiasta keskustella, mutta heillä ei pitäisi olla päätösvaltaa.

Jos olisin tuossa tilanteessa että olisi yhteinen mökki ja sisustaminen sekä veljen vaimon että itseni kiinnostuksen kohde, niin istahtaisin sen veljenvaimon kanssa mökin terassille kahvittelemaan ja miettisimme sitten yhdessä, millainen sisustus olisi molemmille mieluinen ja sitten sopisimme, kuka tekee mitkäkin hankinnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi