Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, Mitä ajattelet kun kuulet että joku viehättävä nainen kertoo olleensa sinkku monta vuotta ja mitään...

Vierailija
06.06.2024 |

Pientäkään juttua ei ole ollut koko tuona aikana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että on enemmän parisuhdetyyppiä. Sinänsä ei ole positiivinen eikä negatiivinen asia. En itsekään ole innoissani yhden illan jutuista.

Vierailija
2/12 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo nainen. Tai siis en tiedä olenko viehättävä... Haluaisin harrastaa seksiä, mutta en halua parisuhdetta. On ihan onnen kauppaa alkaa koeajamaan tarjokkaita vakikumppaniksi.

Mielummin hoitelee itse itsensä, niin saa pitää vapautensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että on ehkä harrastanut seksiä enemmän ja saanut koskettavia romanttisia viestejä ja upeita kehuja miehiltä enemmän kuin kymmenen treenattua miestä elämänsä aikana. 

Vierailija
4/12 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oo ollut koskaan parisuhteessa. Nainen, ikää 22 v. Ja parisuhe todellakin kiinostaa, mutten oo tehnyt mitään konkreettista asian eteen, vielä. Enkä aio hetkeen. Kyllä asiaa on jotkut kyselleet. Vaikuttaa siltä, että nykyään on normi kokeilla ja deitata jo todella nuoresta. Se vaikuttaa paljon nuorten elämään. Koen itse hyvänä ettei ole kokemusta. Ei mm. ole tullut tehtyä tai jäänyt tekemättä valintoja kumppanin vuoksi. Koen itsekseen olon vapautena. Ennen kaikkea oon voinut rauhassa oppia tuntemaan itseni ja mitä haluan. Sitten joskus uskon olevani paljon parempi kumppani ja suhteen vankemmalla pohjalla.

Vierailija
5/12 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo nainen. Tai siis en tiedä olenko viehättävä... Haluaisin harrastaa seksiä, mutta en halua parisuhdetta. On ihan onnen kauppaa alkaa koeajamaan tarjokkaita vakikumppaniksi.

Nyt kun 20+ vuoden liitto on ohi ja lapset aikuisia, niin minäkn haluaisin löytää fwb-kaveriksi naisen, jonka kanssa olisi seksiä mutta ei parisuhdetta. Enkä minäkään tiedä, olenko kenenkään mielestä komea, mutta 10v todellista nuoremmaksi minua on usein luultu.

Vierailija
6/12 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun 20+ vuoden liitto on ohi ja lapset aikuisia, niin minäkn haluaisin löytää fwb-kaveriksi naisen, jonka kanssa olisi seksiä mutta ei parisuhdetta. Enkä minäkään tiedä, olenko kenenkään mielestä komea, mutta 10v todellista nuoremmaksi minua on usein luultu.

Täällä samoin.

M55

Vierailija
7/12 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miesten puolesta, entisen minäni kokemuksen perusteella. Miesten silmiin syttyy kiilto ja päähän ajatus: "Tuo varmaan on hirveässä puutteessa, ja kaikki kelpaa. Miten sen pöksyihin pääsisi niin, ettei vaimo saa tietää?"

Vierailija
8/12 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se käydä niinkin että naisella on ne kaikki tunteet seksissä anti-sallittuja, jopa siitä kiimasta vapaita, pakottomia. Itse ainakaan en haluaisi vaan olla seksissä naisen kanssa joka on täysin hajuton, mauton, pystyynkuollut? 😢

..vaikka..

Kun ei se mikään 'ihmeen salaisuuskaan olisi' silloin. Kun ihan kyllä näin asiaa sen enempää tuntematta/ ko.naista niin, outoahan se sellainen olisi ja ikävää vain.

Vierailija
9/12 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan miesten puolesta, entisen minäni kokemuksen perusteella. Miesten silmiin syttyy kiilto ja päähän ajatus: "Tuo varmaan on hirveässä puutteessa, ja kaikki kelpaa. Miten sen pöksyihin pääsisi niin, ettei vaimo saa tietää?"

Juurikin tämä tulee miehillä ensimmäisenä mieleen. 

Vierailija
10/12 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on saattanut pettyä karvaasti aiemmissa parisuhteissa. Hänen rimansa on nyt korkealla, eli mikä tahansa ei kelpaa.

Voi myös olla että hän on niin viehättävä, että miehet eivät uskalla lähestyä kun luulevat ettei heillä kuitenkaan olisi mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
11/12 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen että hän on niin itsenäinen ettei tarvitse miestä mihinkään tai on jokin syy miksi ei pysty parisuhteeseen. M52

Vierailija
12/12 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nyt kun 20+ vuoden liitto on ohi ja lapset aikuisia, niin minäkn haluaisin löytää fwb-kaveriksi naisen, jonka kanssa olisi seksiä mutta ei parisuhdetta. Enkä minäkään tiedä, olenko kenenkään mielestä komea, mutta 10v todellista nuoremmaksi minua on usein luultu."

Laita ihmeessä jotain koodii itsestäsi, niin jutellaan lisää ehdotuksestasi - minua kiinnostaa kovasti FWB

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän