Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kestänyt lihavaa miestä vuosikausia, ja nyt kun hän on laihtunut, hän katseleekin muita naisia!

Vierailija
06.06.2024 |

Kyllä minulla pitää olla etuoikeus tuohon mieheen, kun olen häntä vuosikausia lihavana sietänyt. Voin sanoa, että ei ole ollut helppoa ja lukuisat kerrat olen siitä hänelle ihan ansaitusti huutoraivonnut. Nyt sitten kn hän alkaa näyttämään siedettävältä ja muut naisetkin ovat hänestä kiinnostuneita, hän onkin jo lähdössä toisten kanssa. Prkl. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/7 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoat miehelle ja ihmettelet miksi hän katselee muita naisia? Pakko olla trolli, ei kukaan voi olla noin v i t u n tyhmä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka naapuri.  Oletko itse ajatellut laihduttaa, miehesi laihtui yli 30kg ja itse olet edelleen yhtä pitkä (-160) kuin paksu 

Vierailija
4/7 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno asenne

Vierailija
5/7 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoitus.

Vierailija
6/7 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että lähtisi kun olet häntä lihavana noin huonosti kohdellut eikä hänellä ollut lihavana ihmisarvoa sinulle. Miltä itsestäsi tuntuisi jos osat olisivat toisinpäin olleet. Oletko koskaan kuullut empatiasta, kykyä mennä toisen asemaan.

Hankit sitten uuden uhrin jota voit huutoraivollasi kouluttaa jotta hänkin häipyy. 😂

Kenelle tahansa voi tulla ylipainoa ja sairauksia eikä ihmistä kohdella ala-arvoisesti missään tapauksessa.

Meillä, minulla alkoivat ylipaino-ongelmat jo kolmekymppisenä ja miehelläni vasta viiskymppisenä. Mies pysyi kuosissa paljon pidempään mutta eipähän ole mitään helppoa enää. On vetänyt tiukkoja laihdutuskuureja aikansa 40+ jälkeen kunnes kyllästyi niihin kun aina kaikki tuli takaisin. Koki ja näki itse sen mitä minä tein jo aiemmin kun laihdutin ja 20 kg laihdutin parhaimmillaan vuodessa. Kunnes väsyin siihen 50+ jälkeen.

60+ olemme semmoisia kun olemme eikä kumpikaan määräile eikä painosta toistaan. Teen salaatteja mutta en painosta niitä syömään jos ei kelpaa.

Vierailija
7/7 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se naisilla usein mene näin? Mies haukkuu ja märisee kun nainen on levähtänyt. Sitten nainen laihduttaa ja löytää uuden ukon.

Kai tää oli trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä