Pomoni on jatkuvasti poissa töistä ja määrää tehtävät minulle!
Jotenkin surkuhupaisaa - hän ei ole paikalla kun päättää vaan pitää yhtäkkiä " lomaa" . Minusta tuntuu että raukka ei kestä vähiä työpaineitaan.
Kommentit (8)
Pomosi kaipaa ilmeisesti hiukan rauhaa saadakseen suurempia asiakokonaisuuksia valmiiksi.
Hän on tosiaan aika huvittava tapaus. En ole koskaan työelämässä nähnyt ketään joka vain katoaisi työpaikalta :)
ap
Mun mielestäni sun asenne on kyllä hieman erikoinen.
Ihmettelen vain, koska olen nähnyt työpaikkoja joissa on todella kova vastuu, ja pomoni käytös vain vahvistaa käsitykseni siitä, että jos työpaikalla on oikeita haasteita, niitä myös ratkotaan eikä lomailla milloin huvittaa.
ap
Mistä tosiaan tiedät että hän lomailee? Itsehän sanoit että hän vain häipyy sanomatta mitään.
Itse kyllä epäilisin jotain hämärää olevan tekeillä - sellaista mistä ei voi kertoa alaisille.
Jotain isoja kauppoja valmisteilla - tai sitten vaikkapa yrityskauppoja, firma on myynnissä tai jotain toista firmaa ollaan ostamassa.
Monilla suorittavan tason ihmisillä on juuri tuo ongelma. Kuvitellaan, että ainoastaan " näkyvän" työn tekeminen on sitä oikeata työtä.
Minäkin sanon aina välillä " ottavani lomaa" , mutta tosiasia on se, että teen kotona rästihommia ja hoitelen muutenkin puhelimessa juoksevia asioita. Ihan niin kuin yleensä iltaisin ja viikonloppuisinkin...