Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verkkosukat/sukkikset

Vierailija
06.06.2024 |

Tiistai iltana tuli käytyä parilla Tampereen keskustassa ja ainakin viidellä naisella oli verkkosukat tai sukkikset. Yleensä arki-iltoina ei näe koskaan ja harvoin viikonloppuisinkaan. Onko tullut "muotiin" vai sattuiko muuten vain näkemään useammalla? Vaimollakaan ei ole ollut verkkosukkiksia vuosiin käytössä, vaikka hänelläkin muutamat on kaapissa. Miksi naiset käytätte verkkosukkiksia niin harvoin, kun näyttävät kyllä upeilta teidän päällä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon harvoin viihteellä. Ja talvella en käytä mekkoa ku palelen. Mutta muuten tykkään käyttää. Ne on kivoja. Viimeksi työpaikan juhlissa oli pinkit verkksukkikset ja moni niitä kehu.

Vierailija
2/4 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt nuorena paljonkin verkkosukkiksia, mutta lasten synnyttyä meni 20 vuotta, ettei tullut kertaakaan niitä laitettua. Tässä keväällä ostin yhdet mustat ja olen pari kertaa nyt uskaltanut päälle laittaa, kun ollut "tyttöjen" menoja. Tiedä, että onko huomiota tullut verkkosukkisten vuoksi, vai onko vain tullut käytyä missään niin vähän, että ei ole tottunut huomioihin mitä nyt tullut. Nuorista miehistä ainakin tuntuu kovasti olevan tunkua tulla silittelemään verkkosukkien peittämiä sääriä. Eikö nuoremmat naiset käytä verkkosukkiksia vai miksi tuntuisi näin nuoria miehiä kiinnostavan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkosukkisten alle voi laittaa tavalliset sukkikset, jos on liian kylmä. Ihonväriset, tai sitten voi leikkiä väreillä

Vierailija
4/4 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna tuli viimeksi verkkosukkiksia käytettyä ja oma mies on aina niistä super innostunut. Ehkä verkkosukkikset tuo jotenkin vähän tuhman fiiliksen ja itsekin on illan kuluessa valmiimpi sekstailemaan. Kun laittaa alle kiiltävät sukkikkset ja siihen verkkosukkikset päälle, niin sääret näyttää kyllä upeilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi