Runkkaavatko pojat nuorina porukalla tai toisiaan ja imevät pippeleitä?
Onko tämä niin yleistä kun mitä olen ymmärtänyt?
Kommentit (19)
Omassa nuoruudessa runkattiin porukalla mutta vain itseä. Ei myöskään imetty mutta pantiin perseeseen. Ala-asteiässä
Yhtä yleistä kuin tyttöjen ryhmärunkut.
Kyllä tuo kuuluu pojilla normaaliin kehitykseen. Kasvaa kieroon, jos tuo vaihe jää välistä.
Me tehtiin usein koulussa liikkatunnin jälkeen pukukopissa kunnon juna. Oi niitä aikoja. Välillä oli myös rinnakkaisluokan pojat mukana, silloin olikin pitkä juna.
Ja joskus sain parhaan paikan eli junan toisena. Pääsi panemaan edessä olevaa jannua, sain itse peppuun ja pystyi bonuksena vielä runkkaamaan edessä olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Omassa nuoruudessa runkattiin porukalla mutta vain itseä. Ei myöskään imetty mutta pantiin perseeseen. Ala-asteiässä
Jo tuolloin oli uskomus ettei kerta homoksi tee ja kymmenestä kerrasta nollautuu takaisin heteroksi....
En ole kuullut saati kokenut moista. Voin kuitenkin kuvitella kiimaisten poikien nautinnot.
Vierailija kirjoitti:
Me tehtiin usein koulussa liikkatunnin jälkeen pukukopissa kunnon juna. Oi niitä aikoja. Välillä oli myös rinnakkaisluokan pojat mukana, silloin olikin pitkä juna.
Ja joskus sain parhaan paikan eli junan toisena. Pääsi panemaan edessä olevaa jannua, sain itse peppuun ja pystyi bonuksena vielä runkkaamaan edessä olevaa.
Nyt tiedetään, mistä Orpon pakkomielle tunnin junasta on peräisin.
Hieman outo ajatuksenkulku ap:lla kun tuollaisia luulee 🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Avaukset ja valtaosa vastauksista on tällä foorumilla pippelikarvojen kasvua odottavien ja muutenkin kehityksestä vähän jälkeen jääneiden 12-vuotiaiden kirjoittamia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä luullakseni on aika yleistä. Sanoisin että kymmenkunta eri poikaa jonka kanssa näitä harrastanut. Ja näistä oli osa serkkuja eri puolelta suomea ja samat kujeet sielläkin päin suomea tuntui olevan. T: se persepanoja ala-asteiässä harrastanut
No hyi, en kyllä muista tuollaista tapahtuneen!
Toi ryhmärunkkaus on kai lähinnä jotain partiolaisten ja vastaavien järjestöjen juttuja.
Esim. Vasemmiston nuorisojärjestöt.
Partiojumboreella yhdellä pojalla oli kyllä huulet ihan turvoksissa leirin lopulla, mutta niin onnellinen ilme kasvoilla.
nykyään nämä a.kirjot on yleistyny huimasti. myös isän mallii/huomiota vailla olevat pojat. nämä on tutkijoiden mukaan syynä kokeiluihin jopa vanhemmalla iälllä.
Vierailija kirjoitti:
Toi ryhmärunkkaus on kai lähinnä jotain partiolaisten ja vastaavien järjestöjen juttuja.
Esim. Vasemmiston nuorisojärjestöt.
Huom. Vain partiolaisten, ei rehtien vasemmistolaisten!!
Olen kuullut että Jamboreella pitää veistellä switziläisellä itselle pippeliin sopiva rako kelohongan runkoon. Sitten pitää käydä hakemassa metsäampiaisten pesästä hunajaa jolla tämä lemmenpesä valellaan. Housut alas ja sitten hommiin vaan ihanaa keloa vasten. Kun kuti on lentänyt partionjohtaja vielä varmistaa että ainakin 100 pistoa joista 10 terskassa. Muuten ei tule uutta sudenpentumerkkiä.
Ei ole. Ei yhtään yleistä.