Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko saan pukeutua rannalla bikineihin, kun olen saanut laihdutettua BMI:n enää lievän lihavuuden puolelle?

Vierailija
05.06.2024 |

Vähän on vielä ylimääräistä, mutta onneksi olen enää vain 'lievästi lihava'!

Uskaltaisiko jo bikinikaupoille? Vai alanko taas vaan itkemään pukukopissa kun peilissä on siltikin vielä kauhea ryhävalas...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä kukaan muu sun puolesta voi tietää, kun ei tiedä kuinka tärkeänä sitä hoikkuutta pidät, ja miten paljon sua ahdistaa jos et ole ihanteidesi mukainen.

Itse olen sairaalloisen lihava, eikä mua itketä peilikuvani ollenkaan. Eikä hävetä mennä bikineissä rannalle. Mutta joskus parikymppisenä olin pakkomielteinen ulkonäöstäni, ja hoikkanakin itketti rumat rinnat ja lattana perse yms. Se on niin suhteellista kuinka kriittinen kukin itseään kohtaan on.

Vierailija
2/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI ei kerro kovinkaan paljon. Ja ylipainoisellakin voi olla seksikäs kroppa. Ja oikeasti, mitä väliä? Menetkö rannalle kuvittelemaan pääsi sisällä muiden rannalla olijoiden arvioita kehostasi, vai menetkö sinne pitämään hauskaa ja elämään pääsi ulkopuolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pukeutua rannalle bikineihin ihan huoletta riippumatta siitä, paljonko painoit ennen ja paljonko nyt. Kellään ei ole siihen nokan koputtamista. 

Vierailija
4/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit pukeutua rannalle bikineihin ihan huoletta riippumatta siitä, paljonko painoit ennen ja paljonko nyt. Kellään ei ole siihen nokan koputtamista. 

🥰

Vierailija
5/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin rannalla ja bmi merkittävä lihavuus. (165 cm, 84 kg). Yhen hyväkroppaisen miehen näin ja kaksi hyväkroppaista naista. Muut olivat ylipainoisia tai ihan taviskroppaisia muhkuroineen ja selluliitteineen. Enemmän harvinaisia nuo hyvät kropat ovat nykyään kuin ylipainoiset.

Vierailija
6/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannat kuuluvat kaikille.

Suurin osa ei kiinnitä kanssa rantailijoihin mitään huomioita, vaan keskittyvät nautiskelemaan kesästä.

Eli rohkeasti vaan!

Vierailija
7/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokouikkari on pullukalla nätimmän näköinen kuin bikinit.

Vierailija
8/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee eka kaupunkikierros ja katso oikeasti ihmisiä. Näät kaikenlaisia vartaloita. Et näe kuin ehkä yhden ns. "somevartalon". Lehtien mainoskuvissakin on nykyään entistä enemmän uikkarimalleina pluskokoisia naisia. Bikineitä on joka koossa. Kun menet sinne rannalle niin huomaat että valtaosa on samanlaisia kuin sinä. Ota aluksi mukaan sellainen sifonkinen läpikuultava "rantatunika" bikinien päälle. Kohta huomaat että et enää vaivaudu käyttämään sitä. 

Vierailija
9/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene uimarannalle ollenkaan, kun kroppa on niin vastenmielisen näköinen. BMI 18.

Vierailija
10/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene uimarannalle ollenkaan, kun kroppa on niin vastenmielisen näköinen. BMI 18.

Hoikkuus ei automaattisesti tarkoita hyvää kroppaa.

Vierailija
11/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokouikkari on pullukalla nätimmän näköinen kuin bikinit.

Paitsi että lihaa ja kalaa ei saa pakata samaan pakkaukseen. Siksi bikinit.

Vierailija
12/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Etsi sellaset uikkarit jotka miellyttää sua.

Vierailija
13/13 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kieltää? Senkin menet! Ei me muutkaan mitään heidiklummeja olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi