Mitä pakkaat yhden yön reissulle ja minkälaiseen laukkuun
Mitä pakkaat yhden yön kestävälle reissulle (2 pv) ja minkälaiseen laukkuun?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Olkakauppakssiin pikkuhousut, hammasharjan. ei muuta
Mulla vielä toinen teepaita/pusero, yöpaita, aurinkorasva, deodorantti, meikit, hiusharja, autinkolasit. Mutta kaikenkaikkiaan nekin mahtuu yhteen kassiin.
Riippuu mihin olen menossa ja mitä siellä tekemään. Vähimmillään riittää meikkipussi, jossa tärkeimmät yöpymisvälineet ja vaihtovaatekerta. Nämä mahtuu vaikka kevyeen kangaskassiin.
Sopivat vaatteet kelin mukaan ja alkkarit. Kannatan paikallisia yrittäjiä,syön siellä ja nautin.
Yhden yön reissulle, hammasharja, yöpaita, vaihtoalusvaatteet, mahtuvat käsilaukkuun.
Tarvittavat vaatteet eli päällä olevan asun lisäksi vaihtoasun (tähän vuodenaikaan ottaisin mukaan varmaan mekon+neule+kengät), vaihtoalkkarit, kosmetiikka mitä käytän muutenkin päivittäin (shampoo,hoitis, kasvojenhoitoaineet, hiuslakka) hiusharja, ilmakiharrin, meikit. Varmaan pakkaisin kankaiseen putkikassiin jota olen usein käyttänyt just tuollaisissa menoissa.
Vaihtelee kohteen ja ohjelman mukaan. Joko selkäreppu, lentolaukko ja isompi treenikassi.
Repussa deo, hammastahna ja tahna, hiusharja jos tarvitsee olla ihmisten ilmoilla, puhtaat alushousut ja sukat on perusvarustus yhden yön yli. Talvella huulirasva ja joku kosteusvoide, ettei naama hilseile irti. Joskus vaihtopaita yöpaidaksi ja seuraavaa päivää varten jos tiedän, et päivänä aikana tulee kohteesta riippuen varmasti hiki.
Jos on joku asiakastapaaminen tms, niin sitten mukaan lähtee se yksi siistimpi vaatekerta, mahdollisesti vaihtokengät ja peruspakkelit eli meikkivoide, kulmakynä, ripsari ja aurinkopuuteri.
Olkakauppakssiin pikkuhousut, hammasharjan. ei muuta