Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen oli käynyt mies kysymässä että saisiko asentaa hiilidioksidimittarin taloon.

Vierailija
04.06.2024 |

Velimies oli kieltäytynyt.Onko tietoa tämmöisistä mittauksista.Liekö taas niitä Liettuan huijareita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi myös, mutta olen hankkinut oman mittarin jo pari vuotta sitten. Painovoimaisella ilmastoinnilla varustetussa talossa hyödyllinen väline, muuten voi näin kesällä jäädä ilmanvaihto vähäiseksi ja ilmanlaatu huono. Mulla mittari näyttää nyt 368 joka tosi hyvä arvo, mutta jos ikkunat on kiinni nousee helposti lählle tuhatta joka saa väsähtämään.

Firma varmaan kaupitelee jotain ilmanvaihtoremotteja, mutta voi tulla ihan oikeastikin tarpeeseen.

Vierailija
2/5 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ottaisin jonkun tuntemattoman mittareita asuntooni? Tiedä mitä mikrofoneja tai tirkitstelykameroita siellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi myös, mutta olen hankkinut oman mittarin jo pari vuotta sitten. Painovoimaisella ilmastoinnilla varustetussa talossa hyödyllinen väline, muuten voi näin kesällä jäädä ilmanvaihto vähäiseksi ja ilmanlaatu huono. Mulla mittari näyttää nyt 368 joka tosi hyvä arvo, mutta jos ikkunat on kiinni nousee helposti lählle tuhatta joka saa väsähtämään.

Firma varmaan kaupitelee jotain ilmanvaihtoremotteja, mutta voi tulla ihan oikeastikin tarpeeseen.

368ppm? Mittari on jumittunut 90-luvulle. Nykyään on jo pysyvästi yli 400.

Vierailija
4/5 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko veli käynyt vastikään kertauskurssilla?

Vierailija
5/5 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

368ppm? Mittari on jumittunut 90-luvulle. Nykyään on jo pysyvästi yli 400.

Ihanko luulet tosissasi noin?  Tuo on suurinpiirtein normaali ulkona.  Sisällä huoneessa sitä mitataan.