Onko täällä sellaisia ihmisiä, jotka juo kahvia päivässä yhden kupin tai ei ollenkaan ja sama teen kanssa?
Kommentit (32)
Suomalaiset tarvitsee kahvinsa. Lähes kaikki kanssakäymiseen liittyvä on sen varassa. Mutta itse juon yrttiteetä tai pelkkää vettä. Onneksi nykyään on kahvinkeittimet, ettei joudu juomaan kahvinmakuista vettä. Tässä valinnassa on se huono puoli, että jopa kaakao ja suklaa illalla nautittuina haittaavat yöunta. Niitä pitäisi muistaa ottaa vain aamupäivällä tai sitten hyväksyä unettomuus.
Iso muki teetä ja pieni kuppi maitokahvia on hyvä.
Juon kahvia vain yhden kerran päivässä, eli "kahvitauon" aikaan noin klo 14 maissa. Tuolloin juon 1 tai 2 kuppia. Aamuisin ja iltaisin en juo kahvia. Aamupalalla yleensä teetä tai kaakaota.
En ole koskaan juonut kahvia. Maistanut olen ja todennut pahanmakuiseksi. Teetä juon harvoin.
En juo kahvia ollenkaan, en ole koskaan juonut. Teetä juon joskus, jos joku sosiaalinen tilanne ns. vaatii, mutta kotona en koskaan.
Mä juon kahvia vain kerran päivässä, iltapäivän kahvitauolla noin klo 14.
Mukillinen teetä aamulla, kahvia vain erittäin harvoin.
1 muumimuki kahvia aamulla, teetä juon kyllä useamman kupin päivässä (yrtti-, vihreä- tai valkoinen tee).
En juo kahvia, vatsa oirehtii siitä. Siksi en ole ikinä juonut. Teetä juon yhden reilun mukillisen aamuisin, flunssaisena yrttihaudukkeita. Ei tarvitse siis kärsiä kahviriippuvuudesta.
En juo kumpaakaan ikinä. Teestä en pidä ja kahvia en ole ikinä edes maistanut. Ikää 42 v.
Väitetään, että alkuiltapäivän jälkeen kavi huonontaa unta. Itselle riittää 1 aamlla toinen päivällä.
Ennen join 3 mukia päivässä, nykyään vain yhden aamulla. Aluksi oli vaikeaa keksiä mitään tilalle, mutta sitten tajusin ettei siihen tilalle tarvitse mitään. Närästyslääkkeen jatkuvan käytön pystyi lopettamaan.