Onko täällä muita jotka ei pidä teatterista? Varmaan elämässäni ollut yhteensä kolme kertaa, eikä oo mun juttu.
Kommentit (27)
Niskavuori näytelmät on niin vanhanaikaisia ettei meinaa pokka pitää.
Teatteri on ihan OK mutta oopperaa en jaksaisi hetkeäkään...
Olen käynyt paljon teatterissa enkä silti ole pitänyt kaikista näkemistäni esityksistä.
Mitä tyylilajia (komedia, farssi, draama, dragedia, musikaali, klassikko, jne) olet käynyt katsomassa? Niiden keskenkin on paljon eroja, esim. miesystäväni ei lähde mukaani draamaa katsomaan, mutta komedioihin tulee.
Eihän teatterista mikään pakko ole pitää; en minäkään teatterin suurkuluttajana jaksa mitään
yhteiskunnallisesti kantaaottavia näytelmiä. Musikaalit sen sijaan on upeita. Samahan se on
urheilun kanssa, Siitäkin pitäisi tykätä. Onko mitään umpitylsempää kuin urheilukatsomossa
istuminen. Ihan sama mikä laji on kyseessä.
En minäkään tykkää! Juuri se mitä monet on sanoneet, yli viety äänenkäyttö, ilmeet,eleet, olemus. Erityisen inhokkeja on laulu ja kohellusosuudet joita tungetaan klassikoihinkin. Ja levottomat efektitJos olen lukenut kirjan, näyttelijä ei juuri koskaan ole sellainen kuin kuvittelin.
Luen todella paljon ja mieluiten rakennan kirjojen maailman omaan päähäni.
Harmi ettei Jumalan teatteri toimi enää.
Teatteri on ihanaa. En pidä sitä ylinäyttelemisenä, vaan omana tyylilajinaan. Teatterissa ei voi näytellä kuten elokuvissa, koska muuten kukaan ei kuule mitään, eikä näe ilmeitä. Minusta teatterissa on ihanaa juuri se intensiteetti ja se, kuinka lähellä tapahtumia katsoja on. Samoin se taito, mikä näyttelemisessä vaaditaan ja se, kuinka yleisö eläytyy mukana, jolloin yleisönä oleminen on osa kokemusta.