Oletteko koskaan saaneet iskettyä varattua miestä?
Enkä tarkoita seksiin vaan siihen pisteeseen että eroaa ja olette onnellisesti yhdessä?
Miten tämä tapahtui?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä liitossa ollut varattu mies rakastui minuun ja kertoi avioliittonsa olleen kulissia jo vuosikausien ajan. Koska tunsin häntä kohtaan samoin, hän laittoi eron välittömästi vireille. Sen jälkeen perheemme on ehtinyt kasvaa yhdellä taaperoikäisellä pikkumiehellä, joka on mieheni silmäterä:)
Näinhän se menee. Ja vaikka tämä nyt kuulostaa pahalta, mutta ihan normaalia elämää. En vaan ymmärrä että miehet ei osaa erota ennenkuin on uusi kuvioissa.
Miksi haluaisin itselleni ehdoin tahdoin miehen, joka on helposti toisen naisen vietävissä? Hän voisi tehdä minulle saman tempun koska tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olisin koskaan halunnut varattua miestä iskeä, kun vapaitakin oli jonossa riittävästi?
Ei ole vanhemmalla iällä, sillä hyvät kyllä häipyy nopeasti vapailta markkinoilta :)
Kyllä ne hyvät miehet jaksaa etsiä sitä hyvää puolisoa, uutta äitihahmoa ja kodinkonetta hakevat pariutuvat nopeasti.
Olen kohdannut vain epätoivoisia poikamiehiä, varattuja ei oe kohdalle sattunut.
En tietenkään.
Miksi haluaisin rikkoa parisuhteen?
Kasvoin pettäjäperheessä ja pidin tilannetta iljettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut parinki varatun kanssa. Tälläkin hetkellä kierrossa yksi. Mies hakee aina huomion muualta jos ei vaimo anna. Aloite on aina tullut mieheltä.
Ja sinä juokset, kun kutsu käy. Aivoton kana.
Vakka todellakin kantensa valitsee. Onneksi kaikkien ei tarvitse elää samalla tavalla.
En tarvitse egoboostia moraalisesti väärillä valinnoilla ja niiden seurauksilla.
Olen, mies vain jätti kertomatta olevansa naimisissa. Olin juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle, joten en voinut tietää hänellä olevan perhe. Hän ei käyttänyt mitään sosiaalista mediaakaan tms, mistä sen olisi voinut huomata.
Suutuin aivan järjettömästi, kun aivan sattumalta huomasin asian, ja sain tietää. Mutta mies ottikin eron vaimostaan. Meni joitain kuukausia ja selvitettiin asia, nykyään ollaan jo naimisissakin.
Minun mieheni on hyvä esimerkki.Ihan naimisissa ollaan oltu 15 vuotta.7 vuotta sitten paljastui hänen kaksoiselämänsä useiden naisten kanssa ja kaikki samalla kaavalla.."liittomme on väljähtynyt,ei ole läheisyyttä,kaikki on vaan kulissia" ja liibalaaba..samaan aikaan minä kotona olin umpi rakastunut,seksiä oli ja läheisyyttä..
Sitten kun selville tuli miehen elämä,hän halusikin minut ja perhe-elämän hinnalla millä hyvänsä. Säilytettiin perhe-elämä,ilman seksiä ja läheisyyttä vaikka tuo mies jaksaa vieläkin mouruta viikottain miksei hän kelpaa minulle tai voisinko edes kerran hakea läheisyyttä.
Ei kiinnosta.Olenkin sanonut,että hakekoon muualta ja näytellään kaikille onnellisia.Ongelmaksi nyt vaan on muodostunut,että hän ei haluakaan enää hakea muualta läheisyyttä ja seksiä.
Jokatapauksessa...mulla on asiat hyvin.Ehdin elämään vielä itselleni kun lapset on saateltu maailmalle.
SE ON RIKOLLISTA SAASTAISTA !
💀
RAAMATUSSAKIN SANOTAAN
ÄLÄ KAJOA TOISEN AVIOPUOLISOON PUILISOON.
ELI EN MYÖSKÄÄN OLE MIKÄÄN
Maailman vanhimman ammatin Harjoittaja !
on saatu iskettyä, molemmat oltiin varattuja, molemmat erosi , mut ei meidän yhteiselämästä mitään tullut
Miksi ihmeessä iskisin varatun miehen? Vaikka muutama on ollut tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä iskisin varatun miehen? Vaikka muutama on ollut tyrkyllä.
Jos on niin hyvä, ja valmis eroamaan ihan aikuisten oikeasti
Etsitkö AP täällä neuvoja miten se onnistuu? Tiedätkö miten pilaat itsesi ja muiden elämän keskittämällä koko elämäsi tähän asiaan? Itse en voisi arvostaa itseäni yhtään jos toimisin ja ajattelisin näin. En pystyisi pettämään itseäni.
Kylläpä täällä tuomitaan.
Itse olen mielummin suhteessa varatun miehen kanssa- niitä on ollut monta; ei tarvitse huolehtia tunteista sun muista, hyvää seksiä, laatuaikaa ja sitten moido. Vaimot saa pestä pyykit ja kuunnella marmatusta huonosta työpäivästä, minä saan ne hyvät puolet.
Ja nyt on Tiina, Petra, Heidi, Tape sun muut ulvomassa että EI MINUN MIES! Kyllä- sinun mies. Mutta minä en ole mikään avioliiton rikkoja; varatut miehet vaan löytyvät helpommin ja heistä pääsee myös helpommin eroon kuin sinkuista.
Saanut? Ukkomiehiä on suurin osa ihmisistä joilta tulee viestiä, jos ilmoitus aktiivinen. Yllätys on enemmänkin se jos kyseessä sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä liitossa ollut varattu mies rakastui minuun ja kertoi avioliittonsa olleen kulissia jo vuosikausien ajan. Koska tunsin häntä kohtaan samoin, hän laittoi eron välittömästi vireille. Sen jälkeen perheemme on ehtinyt kasvaa yhdellä taaperoikäisellä pikkumiehellä, joka on mieheni silmäterä:)
Älä sitten ylläty kun olet seuraava jätetty. Sinäkin vanhenet koko ajan, olet synnyttänytkin. Mies rakastuu nuoreen ja villimpään, sanoo heipat perhe-elämälle ja kertoo seuraavalle kumppanilleen teidän liiton olleen jo kauan kulissiliitto.
Tietenkin toivot minulle käyvän kuvailemallasi tavalla. Itse en sitä oikein jaksa uskoa. Joka ikinen aamu mieheni sanoo, miten onnekas hän oli minut löytäessään ja kuinka valtavan paljon hän minua rakastaa. Jopa hänen aikuiset lapsensakin ovat todenneet, että olen parasta, mitä heidän isälleen on koskaan sattunut:)
Vierailija kirjoitti:
Olen, mies vain jätti kertomatta olevansa naimisissa. Olin juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle, joten en voinut tietää hänellä olevan perhe. Hän ei käyttänyt mitään sosiaalista mediaakaan tms, mistä sen olisi voinut huomata.
Suutuin aivan järjettömästi, kun aivan sattumalta huomasin asian, ja sain tietää. Mutta mies ottikin eron vaimostaan. Meni joitain kuukausia ja selvitettiin asia, nykyään ollaan jo naimisissakin.
Hyi. Ja nyt hän pettää sinua.
Älä sitten ylläty kun olet seuraava jätetty. Sinäkin vanhenet koko ajan, olet synnyttänytkin. Mies rakastuu nuoreen ja villimpään, sanoo heipat perhe-elämälle ja kertoo seuraavalle kumppanilleen teidän liiton olleen jo kauan kulissiliitto.