Mies oli ostanut salaa liukuvoidetta yöpöydän laatikkoon
Oli työntänyt sen ihan taakse. Se varmaan luulee, että en ole huomannut mitään. Mitään voiteita en ole koskaan todellakaan tarvinnut. Onko arvauksia, mikä on miehellä mielessä?
Kommentit (14)
mies voi tykätä vieläkin liukkaammasta
Mun mielestä on ihanaa, kun mies ostelee meille leluja ym. seksikaupasta. Itse olen luonnostaan vähän kuiva, joten liukkaria tulee käytettyä paljonkin.
Miksi heti ajattelit, että tämä on huono juttu?
ja ehdottaa sitä joskus kokeiltavaks. kyllähän se muuttaa tuntemusta vaikka olisi ilmankin liukas.
Jos on jo käyttänyt niin sitten varmaan itse käyttää. Mutta jos meinaa joku ilta yllättää sinut ja ottaa liukastusvoiteen peti puuhiin niin sehän tietää vain jännitystä peliin!!!
Koska vaimonsa on pihtaaja ja kylmä kala.
Liukkarin käyttö runkkauksessa on jenkeissä niin yleistä koska suuri osa jenkkipojuista on ympärileikattuja.
Tiedän itse kuivat kauteni ja ehdotan aina miehelle silloin liukkarin käyttöä, on helpompaa ja mukavampaa!
Ujosteleekohan miehesi kertoa sinulle asiasta, haluaisikohan että käyttäisitte ainetta, onko seksipuolenne miten avoin? Ja jos pidät miestäsi puutteessa, kannattaa tarkistaa asennetta, tai sitten hyväksyä runkkaus osana normaalia elämää ja paineiden poistoa.
Salaa... voi ihmedietti sentään :D
Että salaa on pitänyt liukkaria ostaa... Kai mies nyt saa sitä vaikka just runkkaamiseen käyttää jos haluaa, vai kontrolloitko sinä ap sitäkin koska mies saa runkata?
Meillä liukkari käytössä lähes joka kerta, vaikken kuiva olisikaan, tuntuu paremmalta. Kukin tyylillään, mutta kysäsepä ap nyt ihan reilusti mieheltä että mihin on ajatellut sitä käyttää.
Mies laittaa sitä peppuseksiä harrastettaessa. Itse käytän uuden jellysauvan (turhankin paksu) kanssa.
Vierailija:
Että salaa on pitänyt liukkaria ostaa... Kai mies nyt saa sitä vaikka just runkkaamiseen käyttää jos haluaa, vai kontrolloitko sinä ap sitäkin koska mies saa runkata?
Missäs ap sanoi, että liukkari PITÄÄ ostaa salaa? Ihmetteli vaan, ettei mies ole kertonut ja on ilmeisesti yrittänyt piilottaa sitä laatikon perälle.
Veikkaan kahta selitystä: runkkaus ja/tai se, että aikoo ehdottaa peppuseksiä tai jotain muuta peppuun liittyvää.
Kerran hokattiin, kun itsellä ei aina sillai haluta ja miehellä haluttaa aina. Ehdotin sitten, että kokeillaan sitä niin jos onnistuisi. Ja hyvin onnistui, ei siis osteta mitään ylimääräisiä aineita vaan käydään ruokakaapilla silloin kun tarvitsee! :)
Muoti-ilmiökö????
Normaalisti ihmisellä on liukastuseritteet omasta takaa kiihottuessa niitä kehittyy. Jos on kiimassa niin kyllä kostuu ja mieheltäkin tulee ennen siemensyöksyä limaista eritettä. Imiessä kullia olen huomannut tämän ja runkatessa.
Liukuvoidetta epäilen miehesi käyttävän runkatessa.
Meinaan kuivat pinat kun hinkaa niin se tekee kipiää. Ja toisaalta mitä sää täällä sitä kyselet kysy ukoltas.