Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko menossa nyt kesällä lomamatkalle ulkomaille?

Vierailija
04.06.2024 |

Miten on?

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaillaan.

Vierailija
22/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Meidän kesään kuuluu se, että pääsee rentoutumaan kesällä johonkin rantakohteeseen.

Tosin sama kuuluu meidän talveenkin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ollaan kesällä käyty reissussa, mutta tänä vuonna mennään vasta syyslomalla Kyprokselle. Toivotaan, että Suomesta löytyy hyvät lomasäät ja uimavedet. Vietetään nyt ihan lokoisa kesäloma kotosalla, löhötään rannalla, harrastetaan ja käydään kuuntelemassa livemusaa. Syksyllä sitten tankkaamaan vähän aurinkoa, kun täällä on pimeää ja synkkää.

Vierailija
24/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lähde. Norjassa ja Ruotsissa voisin käydä , muttei mitään hinkua Suomesta pois. Suomessa on niin paljon nähtävää ja koettavaa mulle edelleen.

Oletko vasta aloittanut matkustelun? Ja olet oikeassa, Suomessa on hienoja paikkoja myös, mutta välillä on päästävä Norjaan. 

Elämässä on matkustelua ollut jo yli 40 vuotta, eikä kovinkaan moni ulkomaa kiinnosta yhtään. Norja on hieno maa. Muutama muu lisäksi olisi houkutteleva, muttei kesäaikaan. 

Oletko jo ehtinyt elämäsi aikana Norjan puolelle piipahtamaan? 

Vierailija
25/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjaan telttailemaan ja sitten Italiaan. Lämpöä on jo piisannut toukokuussa, joten sitä en pahemmin kaipaa, mutta kulttuuri, hyvä ruoka ja kauniit maisemat kiinnostaa.

Vierailija
26/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kesällä tarvitse ainakaan lämmön perään lähteä. Kesä - heinäkuussa tehdään viikonloppureissuja ympäri Suomea. Elokuussa käydään Lofooteilla. Marraskuussa sitten Maltalle, tammikuussa Portugaliin golfaamaan ja maaliskuussa Sveitsiin laskemaan.

Matkat on jo varattu ja maksettu.

Yhden Suomessa vietetyn viikonloppureissun hinnalla, kaksi saa lähes viikon reissun etelään.

Joten ei paljon järkeä pyöriä Suomessa.

Vierailija
27/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kesällä tarvitse ainakaan lämmön perään lähteä. Kesä - heinäkuussa tehdään viikonloppureissuja ympäri Suomea. Elokuussa käydään Lofooteilla. Marraskuussa sitten Maltalle, tammikuussa Portugaliin golfaamaan ja maaliskuussa Sveitsiin laskemaan.

Mitäs sitten jos sairastutte?

Vierailija
28/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lähde. Norjassa ja Ruotsissa voisin käydä , muttei mitään hinkua Suomesta pois. Suomessa on niin paljon nähtävää ja koettavaa mulle edelleen.

Oletko vasta aloittanut matkustelun? Ja olet oikeassa, Suomessa on hienoja paikkoja myös, mutta välillä on päästävä Norjaan. 

Elämässä on matkustelua ollut jo yli 40 vuotta, eikä kovinkaan moni ulkomaa kiinnosta yhtään. Norja on hieno maa. Muutama muu lisäksi olisi houkutteleva, muttei kesäaikaan. 

Oletko jo ehtinyt elämäsi aikana Norjan puolelle piipahtamaan? 

Olen useamman kerran käynyt. 

Vierailija
29/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa New Yorkissa edessä.

Vierailija
30/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Eurooppa kuhisee turisteja. En halua viettää lomaani kuin silli purkissa.

Vierailija
31/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä asutte Suomessa?

Vierailija
32/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako työkkäri tai sossu matkat? Töissähän ette ehdi käymään.

Vierailija
33/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää matkusta ulkomaille. Muutaman kerran olen matkustanut Euroopassa ja kerran Yhdysvalloissa. Se riittää minulle. Jatkuva matkailu kuormittaa maapalloa liikaa. Kannattaa miettiä, että onko aina matkustettava, eikö riitä että muutaman kerran on käynyt.

Vierailija
34/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaako työkkäri tai sossu matkat? Töissähän ette ehdi käymään.

Olen eri, mutta miten niin ei ehdi tekemään töitä? Tuossahan voi hajauttaa lomat pitkin vuotta. Eihän tuossa ole kuin neljä matkaa vuodessa ja viikonloppuilu matkailua lisäksi. 

Vierailija
35/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin Marraskuusta maaliskuun loppuun aikani Thaimaassa, nyt kesän teen pitkää päivää töissä että voi taas lokakuussa lähteä. Tällä kertaa suuntana on Sri Lanka.

Vierailija
36/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pidän kaksi viikkoa lomaa heinäkuussa ja olen vaan kotona. Toukokuussa kävin ulkomailla ja nyt alan varata reissua syyskuun lopulle ja marraskuun alkuun. 

Vierailija
37/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten jos sairastutte?

Matkavakuutus? Lippujen siirto tai peruutus? 

Itse ostin 3x lennot Italiaan tälle vuodelle viime joulukuussa kun halvalla sain. Yhteensä reissuviikkoja kertyy 19, tällä hetkellä viimeinen lento on 2.11 Suomeen. 

Vierailija
38/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, Haaparannasta hakemaan nuuskaa, tupakkaa ja mehuja.  Ikean parkkipaikalla yötä.

Vierailija
39/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Eurooppa kuhisee turisteja. En halua viettää lomaani kuin silli purkissa.

Juu meidänkin kylällä olen minä (1 muuttolintu) ja vkl mun luona kävi vieraita (+2 turistia).

Kävimme kyläjuhlissa missä oli meidän lisäksi 1 hollantilainen, 1 suomalainen ja 1 brittipariskunta. Ehkä jopa norskeja mutta en huomannut.

Hirveä kuhina🤣🤣

Kaikki paikat ei ole kuin Fuge tai Pariisi

Vierailija
40/162 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tulossa kuukaudeksi Suomeen kesällä. Asun Yhdysvalloissa. En ole käynyt kesällä Suomessa viiteen vuoteen.