Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen rintapumppu

28.01.2007 |

on hyvä? Käsi vai patterikäyttöinen?

tiivii, 36 rvk ja esikoispoika 2v 4 kk

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsikäyttöinen löytyy minulta ja mielestäni ihan paras!muitakin olen kokeillu mutta ei tämän veroisia mielestäni.kai se minkälaisen hankkii riippuu myös maidon määrästä ja siitä kuinka usein käyttää.itse käytän joka viikko.pullotkin,ta paremminkin tutit niin hyvin muotoiltuja että ei ongelmia poikaa syöttäessä. ainoa miinus puoli on että aika tyyris,n.60e.minulla ainakin ollut hintansa väärtti!

Vierailija
2/4 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Meillä neiti syntyi keskosena. Joten imetys käyntiin ilman vauvaa. Ja reilun kuukauden pelkästään pumppailin ja neitimme sai maidon pullosta. Pikku hiljaa sitten tissellekkin opeteltiin. Mutta pumppaus toki jatkui.

Sain sairaalasta lainaan ison sähkökäyttöisen pumpun, joka siis ihan eri luokkaa kun kaupoissa myytävät sähköpumput. Ja kun vertaan sitä ja Aventtia sanoisin että Avent oli ehkä jopa parempi mutta ainakin yhtä hyvä kun tuo Tyksin (sikakallis) kunnon pumppu.

Olisin kylläkin sitä mieltä ettei sun sitä etukäteen kannata hankkia. Voihan olla että vauvasi oppii niin hyvin tissille, ettet tarvitse pumppua ollenkaan maidon tuotantoa lisäämään. Ja minulla ainakin kesti muutaman viikon ennen kun sain millään pumpulla tisseistä mitään irti, käsin sai kaikista parhaiten. Pikku hiljaa siitä sit tasaantu. Eli mielestäni ehdit sen sitten kyllä ostaa kun näet miten sitä sit tarvitsiset.

Mutta pumpuista, niin minulla oli myös käskäyttöinen Ainon pumppu, jonka käytöstä ei tullut yhtään mitään, mielestäni ihan turha. Kaupoissa myytävät sähköpumput pitävät kuulemma aivan järkkyttävää ääntä, että telkkaria saa huudattaa täysillä kun sitä käyttää. Ja tosiaan mielestäni Avent on imutasoltaan varmasti yhtä hyvä jos ei parempi, niin miksi siis kuunella moista möykkää, ja kantaa matkoille isoa konetta mukana. (Pumppu oli ihan ehdoton kun oli pikkujouluissa päivän ilman vauvaa). Eikä sillä pumppaaminenkaan ollut vaikeaa, kun onnistu yhdellä kädellä. Emman pumppu samanmallinen kun tuo Avent, joten luulen että on yhtä hyvä. Ainut huono puoli oli mielestäni se että niihin käy vain nuo isommalla suuaukolla olevat pullot. Ja kun meillä oli pieniä jo ennestään, piti hankkia molemman mallisia, eivätkä siis käyneet kaikki pumppuun. Mutta pesemällä ahkeraan siitä ongelmasta selvisi.

Toivottavasti mielipiteistäni oli apua, ja onnea jo etukäteen elämän onnellisimpaan aikaan :)

Suski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista, esikoisen aikana mulla oli joku halppis pumppu jonka sain ystävältäni, kyllä silläkin pärjäsi, mutta monesti oli jotenkin vaikea päästä sillä alkuun. Imetys sujoi kyllähyvin, mutta varalla pumppu oli musta tosi hyvä, joskus oli niin pinkeä olo että pakko oli vähän pumpata alkuun pois (kun vauva ihan pieni) ja sit soseita aloitattaessa oli kiva pumpata omaa maitoa mukaan, mitäs vielä, imetyksen lopetuksessakin oli apua ja kun aloittelin keikkatöitä, lapsen ollessa 1 v, olisi päivät olleet tuskaa ilman pumppua.

Vanhan heitin jo menemää, tuo avent/emma kuulostaa hyvältä, saako niitä ihan marketeista?

tiivii

Vierailija
4/4 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä löytyy paljon muutakin aventilta.ei myydä mielestäni marketeissa,lastentarvike liikkeissä ainakin.netistä löysin myös jonkun nettikaupan joka myy,oli pikkasen halvempikin mutta tulee postikuluja kuitenkin.tossa linkki josta näet minkälaisesta pumpusta kyse ja muuta aventin sälää!

http://www.engbaby.com/FI/AVENT/Avent2.html