Vapautus pakollisesta työnhausta
Millä keinoin voi keplotella itsensä vapaaksi 4 pakollisesta työpaikan hausta kuukausittain.
En millään jaksais hakee työtä näin kesällä kun on kaikkee muutakin tekemistä.
Kalastus hommissa menee monesti koko yö, seuraavana päivänä nukuttaa makeesti.
Moottoripyörä reissuja on kanssa kesällä paljon, millään oikein kerkeekkään hakee työtä.
Miten tästä turhasta hommasta saa vapautuksen? kertokaa pian parhaat tipsit.
Kommentit (8)
Lähde opettamaan sitä kalastamista muille, kalastuskurssin vetäjäksi. Ja hae niillä moottoripyöreissuilla satunnaista duunia, jota teet siinä ohessa, vaikka jossain leiripaikalla. Niinhä ne maailmanmatkaajatkin tekevät jotain etätyötä tai paikallista satunnaista työtä matkustelunsa ohessa, että voivat olla koko ajan reissun päällä. Näin he itse kertovat.
Mutta jos ei nuo kiinnosta, niin hanki edes jotain työtä, jota teet vähintään 4 tuntia viikossa, jolloin työnhakuvelvoite laskee 1 työnhakuun per 3 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Lähde opettamaan sitä kalastamista muille, kalastuskurssin vetäjäksi. Ja hae niillä moottoripyöreissuilla satunnaista duunia, jota teet siinä ohessa, vaikka jossain leiripaikalla. Niinhä ne maailmanmatkaajatkin tekevät jotain etätyötä tai paikallista satunnaista työtä matkustelunsa ohessa, että voivat olla koko ajan reissun päällä. Näin he itse kertovat.
Mutta jos ei nuo kiinnosta, niin hanki edes jotain työtä, jota teet vähintään 4 tuntia viikossa, jolloin työnhakuvelvoite laskee 1 työnhakuun per 3 kuukautta.
Niinhän ne aina itse kertovat..satunnaista työtä satumaisella palkalla.
Minulla ei ole työnhakuvelvoitetta, koska on krooninen sydänsairaus. Haluaisitko vaihtaa osia?
Ilmotat vain sinne että oot laittanu avoimen hakemuksen 4 firmaan. Aikaa menee 5 minuuttia kuussa, kun taas jos alat keplotteleen irti siitä, niin aikaa menee ainaki 100 kertasesti ja tulee taatusti myös jotai muuta v-mäisiä nakkeja kaupan päälle.
Tuskin on pelkoa työllistymisestä jos muutaman kädenlämpöisen hakemuksen pruuttaa ulos harvakseltaan.
Ei niitä kukaan tarkastele oletko hakenut vai et. Ihan naurettava systeemi. Enemmän olisi apua jos virkailijat oikeasti auttaisivat löytämään ja saamaan niitä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kukaan tarkastele oletko hakenut vai et. Ihan naurettava systeemi. Enemmän olisi apua jos virkailijat oikeasti auttaisivat löytämään ja saamaan niitä töitä.
Jep, ei oo paha nakki kerran kuussa laittaa ne tiedot sinne.
Lopetat työnhaun ja elelet ilman rahaa. Aloitat sitten uudestaan syksyllä karenssin kanssa.