Hävettää: tuli juotua vähän liikaa eilisissä lakkiaisissa ja minua pyydettiin toistuvasti lähtemään. Sain tänään viestiä emännältä
että olin käyttäytynyt todella törkeästi ja sikamaisesti, ja että minun olisi syytää pyytää anteeksi koko perheeltä, etenkin nuorelta päivänsankarilta. Pahin on, etten edes muista mitä tein. Heräsin sentään omasta sängystä, mutta filmi on katkennut päivän osalta täysin.
Kommentit (28)
Millainen ihminen juo itsensä känniin _nuoren_ juhlapäivänä ja sikailee juhlassa? Kaikkea se leipä elättelee!
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen juo itsensä känniin _nuoren_ juhlapäivänä ja sikailee juhlassa? Kaikkea se leipä elättelee!
Ei ehkä se paras paikka lärvien vetämiseen, paitsi niin wt-piireissä, ettei niissä ylioppilasjuhlia järjestetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kyllä näitä ihan oikeasti sattuu. Oman työpaikan pikkujouluissa vanhempi herrasmiestyökaveri veti perseet olalle ja arvioi sen jälkeen kaikkien työpaikan naisten ulkonäön ja pantavuuden vuorollaan kovaan ääneen. Maanantaina kun tultiin töihin, niin esihenkilö ilmoitti että julkisen anteeksipyynnön lisäksi Seppo tarjoaa kaikille naisille tänään lounaan omaan piikkiin.
Lakkiaiset vs. työpaikan pikkujoulut. Näetkö mitään eroa? Miten lakkiaisissa edes pystyy olemaan lärvit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kyllä näitä ihan oikeasti sattuu. Oman työpaikan pikkujouluissa vanhempi herrasmiestyökaveri veti perseet olalle ja arvioi sen jälkeen kaikkien työpaikan naisten ulkonäön ja pantavuuden vuorollaan kovaan ääneen. Maanantaina kun tultiin töihin, niin esihenkilö ilmoitti että julkisen anteeksipyynnön lisäksi Seppo tarjoaa kaikille naisille tänään lounaan omaan piikkiin.
Lakkiaiset vs. työpaikan pikkujoulut. Näetkö mitään eroa? Miten lakkiaisissa edes pystyy olemaan lärvit?
Voi kuule, helposti. Kyllä alkoholisti aina keinot keksii, oli se sitten isäntien tarjoomuksilla tai piilopullolla autossa.
Anteeksi pyynnön paikka, niinkuin vaimosi on sanonut. Vaimolle ja tälle päivänsankarille voi hommata vielä kukkia. Kyllä tuo sun teko sen verran törkeeltä kuulostaa.
Tsemppiä välien selvittelyyn!
Noin vois sattua ihan kelle vaan.
Missään juhlissa ei pitäisi tarjoilla alkoholia. Mikä tarve aikuisilla on kiskoa viinaa nuoren juhlissa? Ihan kuin nuoren saavutusta ei muuten kestettäisi.
Tämä on yksilöllistä. Olen pari kertaa juonut itseltäni kirjaimellisesti jalat alta, mutta en koskaan filmiä poikki.