Hävettää: tuli juotua vähän liikaa eilisissä lakkiaisissa ja minua pyydettiin toistuvasti lähtemään. Sain tänään viestiä emännältä
että olin käyttäytynyt todella törkeästi ja sikamaisesti, ja että minun olisi syytää pyytää anteeksi koko perheeltä, etenkin nuorelta päivänsankarilta. Pahin on, etten edes muista mitä tein. Heräsin sentään omasta sängystä, mutta filmi on katkennut päivän osalta täysin.
Kommentit (28)
Mene käymään, vie kukkia ja pyydä anteeksi.
Alkoholismilta kuulostaa. Ensi sijassa pyydät nyt anteeksi, mutta pitäisi myös reflektoida miksi päädyit juomaan itsesi ankaksi ja mikäli tuota tapahtuu usein.
Kannattais ehkä hakea alkoholiongelmaan apua. Ellet sitten ole alle 20 vee, mutta sitä en usko kun puhuttelet päivänsankaria nuoreksi.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kyllä näitä ihan oikeasti sattuu. Oman työpaikan pikkujouluissa vanhempi herrasmiestyökaveri veti perseet olalle ja arvioi sen jälkeen kaikkien työpaikan naisten ulkonäön ja pantavuuden vuorollaan kovaan ääneen. Maanantaina kun tultiin töihin, niin esihenkilö ilmoitti että julkisen anteeksipyynnön lisäksi Seppo tarjoaa kaikille naisille tänään lounaan omaan piikkiin.
Niiden jotka ei osaa käyttäytyä ei kannata käyttää alkoholia.
Alkoholia voi juoda käyttäytyen hyvin tai sitä voi juoda käyttäytyen huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kyllä näitä ihan oikeasti sattuu. Oman työpaikan pikkujouluissa vanhempi herrasmiestyökaveri veti perseet olalle ja arvioi sen jälkeen kaikkien työpaikan naisten ulkonäön ja pantavuuden vuorollaan kovaan ääneen. Maanantaina kun tultiin töihin, niin esihenkilö ilmoitti että julkisen anteeksipyynnön lisäksi Seppo tarjoaa kaikille naisille tänään lounaan omaan piikkiin.
Mutta Seppo sai jatkaa työssään?
Yksissä ylioppilasjuhlissa luulin olevani firman kokouksessa laivalla. Ihmettelinkin että johan on kokoustilat kun on kirjahylly mutta ei videotykkiä ja tupa täynnä ulkopuolista porukkaa. Isäntäväki sanoi että pistä nyt hyvä mies se läppäri kiinni. Otin vahingossa Only Fansin kirjanmerkeistä kun piti mennä firman intraan hakemaan powerpointteja.
Mikä on suhteesi ylioopilaaseen, oletko sukulainen , kaveri, seurustelukumppanisi, vanhempien tuttava. . ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Seppo tarjoaa kaikille naisille tänään lounaan omaan piikkiin.
Naiset maksoivat itse lounaansa?
pyydä vaan ap anteeksi, noita sattuu. yleensä juhlat on hirveää jäkitystä, toit vaan vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei, kun Seppo tarjosi. Etkö yleensäkään ymmärrä lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
pyydä vaan ap anteeksi, noita sattuu. yleensä juhlat on hirveää jäkitystä, toit vaan vaihtelua.
;)
Vierailija kirjoitti:
Porukka ottaa tosissaan?
Tosissaan otetaan huikkaa, mutta ei vakavasti.
Joillakin se on erilaista, että otetaan vakavasti kaikki ja ollaan totisia. (ilonpilaajat)
Onneksi joit vain vähän liikaa. Ajattele mitä olisi tapahtunut, jos olisit lutrannut kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei, kun Seppo tarjosi. Etkö yleensäkään ymmärrä lukemaasi?
Ymmärrän, ja siksi kysyin.
Melkein jouduimme kutsumaan poliisin paikalle kun mieheni tarttui veljeään riveleistä. Siirtyivät pihalle "ottamaan miehestä mittaa", kuului hirveä pauke ja kiroilu. Menimme katsomaan ja siellä kaksi kännistä miestä makasi päällekkäin kasassa. Olipahan hulinat ja mummon ostama amppelikin hajosi rytäkässä. Poikamme kirjoitti 2 laudaturia ja 3 eximiaa.
Pyydä video nähtäväksi.