Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmien microblading, kertoisitteko kokemuksianne ja hintoja?

Vierailija
02.06.2024 |

Aloin juuri tutustua aiheeseen. Itselläni on värittömät ja lasimaiset ripset ja kestovärjäyksessä ei tule käytyä, kun väri tarttuu niin huonosti eikä kestä kauaa. Pelkkiä kulmia ei tule värjäytettyä. Mutta olisi kiva kun kotioloissakin peilistä katsoisi vähän pirteämmän näköinen ihminen ja kyllä, kulmat vaikuttavat minulla siihen.

Eli te joilla on kokemusta microbladingistä, kertokaa! Onko ollut kivuliasta? Kauanko pysyy? Mitä maksaa? Mietin myös, eikö ole hassua kun omat karvat on siinä päällä vaaleampina? 😄

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut microblading jo 6 vuotta. Maksoi alun perin jotain väliltä 300-400€. Vahvistukset noin vuoden välein on ollut noin 100-150€.

Toimenpide ei ollut kovin kivulias, lähinnä hieman epämiellyttävän tuntuinen. Puudute auttoi asiaan jonkin verran.

Kesto on yksilöllistä, mutta omalla kohdalla (rasvainen sekaiho) ovat kestäneet todella hyvin. Mielestäni vahvistuksia ei tarvitsisi tehdä niin usein kuin tekijät yleensä suosittelevat. Nyt olen ollut käymättä vahvistuksista noin pariin vuoteen ja kulmat eivät ole kadonneet minnekään. Toki ovat haalistuneet hieman. Tämä on myös hyvä huomioida mikäli kulmista haluaa eroon jossain kohtaa; jonkinlainen microblading-poistokäsittely siis tehtävä todennäköisesti.

Omat karvani ovat vaaleammat kuin microblading, joten värjään niitä säännöllisesti (tein näin ennen microbladinging ottoa myös).

Microblading-artistia valitessa suosittelen tutustumaan eri artistien somekanaviin, jotta näkee millaista työnjälki on. Halvinta ei kannata valita!

Vierailija
2/2 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut microblading jo 6 vuotta. Maksoi alun perin jotain väliltä 300-400€. Vahvistukset noin vuoden välein on ollut noin 100-150€.

Toimenpide ei ollut kovin kivulias, lähinnä hieman epämiellyttävän tuntuinen. Puudute auttoi asiaan jonkin verran.

Kesto on yksilöllistä, mutta omalla kohdalla (rasvainen sekaiho) ovat kestäneet todella hyvin. Mielestäni vahvistuksia ei tarvitsisi tehdä niin usein kuin tekijät yleensä suosittelevat. Nyt olen ollut käymättä vahvistuksista noin pariin vuoteen ja kulmat eivät ole kadonneet minnekään. Toki ovat haalistuneet hieman. Tämä on myös hyvä huomioida mikäli kulmista haluaa eroon jossain kohtaa; jonkinlainen microblading-poistokäsittely siis tehtävä todennäköisesti.

Omat karvani ovat vaaleammat kuin microblading, joten värjään niitä säännöllisesti (tein näin ennen microbladinging ottoa myös).

Microblading-artistia valitessa suosittelen tutustumaan eri artistien som

Äh, tätä pelkäsinkin, että ne omat pitäisi kuitenkin värjätä. Ei kuulosta mun makuun sopivalta, muuten kyllä. Kiitos sinulle! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän