Onko täällä ketään joka tietää Blogger-blogien aseuksista? En ymmärrä miksi en saa blogejani näkyviksi. Onko ne voitu jotenkin estää?
Onko täällä ketään joka tietää Blogger-blogien aseuksista? En ymmärrä miksi en saa blogejani näkyviksi. Onko ne voitu jotenkin estää?
Kommentit (6)
Siis jotenkin noin kai se menee:
Reader access
By default, your blog is public and can be read by anyone online. To limit who can view your blog, in the Reader access section, select Public, Private to authors or Custom readers.
Asetuksista löytyy, sieltä blogi näkyväksi kaikille. 😊
Olen kokeillut 'nappi' sekä tummalla että vaalealla joka on perusmuoto. Kysymykset joihin niiden kohdalla pitää vastata ovat täysin epäloogisia suhteutettuna siihen laitetaanko 'napin' väri tummaksi vai siihen mitä se on standardina.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta tässä on just se ongelma että en tiedä kumpi 'nuppivaihtoehto' on se joka näkyy kaikille. Olen kokeillut kumpaakin eikä vaan toimi. Ne nuppien asento/väri ovat epäloogisia suhteessa kysymykseen joka niiden pitäisi hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta tässä on just se ongelma että en tiedä kumpi 'nuppivaihtoehto' on se joka näkyy kaikille. Olen kokeillut kumpaakin eikä vaan toimi. Ne nuppien asento/väri ovat epäloogisia suhteessa kysymykseen joka niiden pitäisi hoitaa.
Selvisikö vielä? Jos ei, niin voin tsekata miten itellä näkyy. Kun laittaa blogin julkiseksi, niin hetki menee ennen kuin näkyy esim. Googlessa ja muualla.
Onkohan se niin että siellä on nyt se private-asetus päällä? Eli bligin pystyy asettamaan niin että vain itse näkee sen.