Onko totta että oma mies jättää kun vanhenen?
Esim jos ollaan oltu yhdessä 26 vuotiaasta. Niin sitten kun olen päälle 50v mies vaihtaa nuorempaan? Jos ei pysty vaihtaan niin lakkaa rakastamasta ja haaveilee nuoremmasta? mite on, miehet?
Kommentit (25)
Ihan kuin palstalla tiedettäisiin mitä miehesi päässä liikkuu
Mistä me sinun miehesi tavat ja toimet voitaisiin ennustaa tai paremmin tietää. - Mutta, jos jatkuvasti hoet ja kyselet sitä hänelle, niin saattaa kylllästyä ja jättää; ellet sitten sinä ennätä jättää häntä sitä ennen.
Varmin tapa estää tuo on jättää hänet ensin ja ottaa nuori kolli itse.
No tota, mun miehen exä on mua 10v nuorempi, että joskus näinkin päin.
Paha sanoa, mutta on se todennäköistä.
Tuskin. Hyvin harva nuori nainen haluaa olla perus viisikymppisen äijän kanssa. Varmaan se välillä haaveilee nuoremmista mutta miehiä ei iän myötä seksi kiinnosta yhtä paljon kuin nuorena.
Edesmennyt isäni ei ainakaan tehnyt noin. Kunnes kuolema erotti, hyvin kypsässä iässä.
Sellainen on naisen kohtalo, kun ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ööö jos joku nuori kolli vain huolisi...ei kannata hengitystä pidätellä etsiessä.
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa, mutta on se todennäköistä.
Suurin osa ei vaihda mihinkään nuorempaan. Viisikymppiset on liian väsyneitä tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
eipä kiinnosta mitkään nuoret kollit vaan omanikäinen
Jos noin tyhmä ja lahopäinen kuin sinä, niin varmasti vaihtaa heti, kun tilaisuus tulee. 🙄
Jos leikkautat säännöllisesti ryppysi, et liho ja palvelet auliisti ukkoasi, niin ei ole tarvetta vaihtaa parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin tyhmä ja lahopäinen kuin sinä, niin varmasti vaihtaa heti, kun tilaisuus tulee. 🙄
En mä ole tyhmä mutta aika huono itsetunto ja se on kiva tunne kun oma mies haluaa minua.
Omat vanhempani ovat olleet yhdessä yli 40 vuotta. Läehs 40 cm on heillä pituuseroa ja josta syystä joillain ihmisillä on ollut tarvetta loksuttaa leukojaan ja sano muka jotain näppärää siitä millainen heidän parisuhde muka on.
Perusmies on keski-iässä hyvin mukavuudenhaluinen olento, eikä lähde mihinkään, ellei pääse suoraan toisen helmoihin. Nuoret eivät heistä kiinnostu ja oma aloitekyky asiaintilan muuttamiseen jää haaveilun tasolle, jos nyt edes käy mielessä nuorista haaveilla, muuttuvat meinaan rasittaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos leikkautat säännöllisesti ryppysi, et liho ja palvelet auliisti ukkoasi, niin ei ole tarvetta vaihtaa parempaan.
Ei ryppyjä voi leikata, naamahan muuttuu kun ihminen vanhenee eli luut kasvaa, se tarkoittaa että pitäisi sahata omia luita...
Avioeroista on 70% naisten hakemia. Siitä voit jo päätellä jotain.
Se voi olla sitten väärä tyyppi jos "vaihtaa" tai aika teki tehtävänsä. Se oikea tuskin häipyy, jos on hyvä match.