Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkostaa mut sadetutkka ei näytä mitään.

Vierailija
01.06.2024 |

Foreca taas ihan pihalla säästä. Eilenkin lupasi ukkostaa mutta eipä ukkostanut. Nyt ukkostaa mutta ei mitään ennakkotietoa foreca antanut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ilmatieteen laitoksen piti lopettaa Rainman sovellus. Oli paras ja yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordicweatherillä on kans.

Vierailija
4/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota ilmatieteenlaitokseen https://www.ilmatieteenlaitos.fi/sade-ja-pilvialueet?sadetutka=tutka-et…

Tuo on myös hyvä http://www.lightningmaps.org/?lang=fi#m=oss;t=3;s=0;o=0;b=;ts=0;y=59.99…;

Ihan uskomatonta miten noi salamat oikein kiertää pk-seudun. Reunamilla ukkostaa joka suunnassa, mutta tänne ei vaan saada ukkosta.

Vierailija
5/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

forecan sivuilla oli ihan uutinen missä kerrottiin ettei kuuroja pystytä ennustamaan ja parhaiten ne näkee kun menee ulos ja toteaa itse..

Vierailija
6/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ilmatieteenlaitos on ollut parempi, vaikka nää ukkoset ja satamiset on ihan hakuammuntaa. Mut siel ei tartte klikkailla ensin mainoksia pois. Ääripäät ainakin pitää paikkansa siellä. Jos on 20 astetta pakkasta tai 30 lämmintä luvattu, niin varmasti on tai hirveä tuuli. Mukavat säät, jossa ei tartte kaivaa autoa metrin lumikinoksen alka tai ihana virkistävä kesäsade, ei varmasti tule tapahtumaan vaikka olis luvattu tunnin päähän

Vierailija
7/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kerran kalaan meinaa ja näytti ettei ukkosta tule ollenkaan. Olin 6 km rannasta ja alkoi tulee pilvee mereltä ja pian ukkosti ihan täysillä ja hirvee salama show kesti 45 minuuttia. Ihme kun minuun ei osunut oikeesti. Ajoin yhdelle mökille 15 minuuttia ja koko ajan ukkosti todella kovaa. Yleensä forecan sää ollut luotettava mutta pari kertaa se on pettänyt pahasti. Mutta olen katsonut muidenkin tietoja mutta silloin ei näkynyt ukkosta kun olin kalassa.

Vierailija
8/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin jyrähtelee mutta ei vaan näyt mitään säätiedoissa.

T: ap

Vierailija
9/9 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paukkuu mutta sadetta ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi