Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnattoman ärsyttävää huutiksessa:

Vierailija
08.09.2008 |

Tuosta toisesta asiasta olen samaa mieltä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttää koko pihan ja ilmoittaa kohteliaasti koska hänelle sopisi tulla hakemaan, sopiiko se teille, niin mikä siinä nyt sitten niin hirveää on, että menee kolme viikkoa kolmen päivän sijasta?

Vierailija
2/10 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*myyjät jotka perivät liikaa postikuluja (eivät ilmoita ilmoituksessa postareita, ja pyytävät sitten enemmän postareita mitä ne todellisuudessa ovat, tänäänkin tuli taas paketti jonka postikulut monta euroa pienemmät mitä myyjä pyysi)

*ostajat jotka olettavat että on ok tulla noutamaan tavara joskus 3 viikkoa huudon sulkeutumisen jälkeen

TODELLA raivostuttavaa. Pitipä vaan nyt purkautua täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttää koko pihan ja ilmoittaa kohteliaasti koska hänelle sopisi tulla hakemaan, sopiiko se teille, niin mikä siinä nyt sitten niin hirveää on, että menee kolme viikkoa kolmen päivän sijasta?

Vierailija
4/10 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksanut sen hakiessa. Kerran ehdotin etukäteen maksamista, tuli kyllä ärhäkkä vastaus että maksaa hakiessa.

Ja voinko siis vaikka lastenvaatteiden kohdalla vain ilmoittaa ilmoituksessa että ostaja maksaa postikulut, ja kun kohde (vaikkapa kurahousut) sulkeutuu, ilmoitan postareiden olevan 50 euroa? Ja jos ostaja rutisee jotain, negapalautetta vaan kehiin, niinkö?

Tuntuu välillä että myyjät kattavat ylisuurilla postareilla sitä että huudot ovat jääneet odotettua alhaisemmiksi.

ap

Vierailija
5/10 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoituksessa EI mainita postikulun määrää niin sinä voit sitten ilmoittaa ostajalle vaikka että 1000 euroa. Siksi kannattaisi aina etukäteen kysyä myyjältä paljonko postimaksu on jos ei ilmoituksessa ole sitä erikseen mainittu.

maksanut sen hakiessa. Kerran ehdotin etukäteen maksamista, tuli kyllä ärhäkkä vastaus että maksaa hakiessa.

Ja voinko siis vaikka lastenvaatteiden kohdalla vain ilmoittaa ilmoituksessa että ostaja maksaa postikulut, ja kun kohde (vaikkapa kurahousut) sulkeutuu, ilmoitan postareiden olevan 50 euroa? Ja jos ostaja rutisee jotain, negapalautetta vaan kehiin, niinkö?

Tuntuu välillä että myyjät kattavat ylisuurilla postareilla sitä että huudot ovat jääneet odotettua alhaisemmiksi.

ap

Vierailija
6/10 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sillä, etten jää ainakaan tappiolle. Jokainen huutaja joka ottaa yhteyttä saa erotuksen takaisin. itse en käy ehdottelemaan

Vierailija
7/10 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintavaraussysteemi. Osa laittaa lähtöhinnaksi 5 e, sitä sitten korotellaan parin viikon ajan ja kilpaillaan. Lopullinen hinta on 25 e, voitat sitkeytesi ansiosta kun käyt yöllä korottamassa viimeisen huudon ja kauppa sulkeutuu. Mutta mutta, myyjä onkin laittanut hintavaraukseksi 50 e, ja kauppa ei onnistu koska et ole valmis maksamaan kuin 25 e, joka on mielestäsi ja ilmeisesti muidenkin huutajien mielestä sopiva summa, kukaan ei ainakaan ole sitä korottanut.

Miksi ei voi laittaa saman tien lähtöhintaa, joka tyydyttää myyjää, ja korkeimman tarjouksen tehnyt voittaa? Hamittaa vaivannäkö :(

Vierailija
8/10 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää periä 10 euroa ylimääräistä parin-kolmen euron tavaran postittamisesta!

Hintavaraus taas on omasta mielestäni hyvä systeemi, ei ole tullut vastaan huonoja kokemuksia. Vaikka täytyy myöntää että itse suosin kohteita jossa ei ole hv:tä.

Vierailija
9/10 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä vähän yläkanttiin postikulut, mutta ne heittävät yleensä alle euron. Nyt ostin helposti kirjekuoria, koska ajattelin, että niillä on helpompi lähettää vaatteet.

Paketeissa taas on vähän todellista alhaisemmat pk:t.

Itse ilmoitan kohdassa mitä perin postikuluja, koska itse en ainakaan ostaisi keneltään mitään, jos en tiedä huutoa tehdessä todellisia postikuluja.

Itse laitan myymiini kohteisiin lähtöhinnan, jolla olen valmis myymään. En halua käyttää hintavarausta, koska haluan heti tietää kun huutokauppa on ohi, onko kauppoja syntynyt.

Vierailija
10/10 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ottavat varmasti "ekstraa" postimaksun hintaan, jotta saavat katettua esim. pakkauskulut ja kulkemiset postiin. Jos nyt omalla kustannuksella käy esim. bussilla kaupungissa viemässä paketin, niin kyllä siitä isot summat kertyy pidemmän päälle (joo, kaikki ei asu keskustassa ja omista autoa).

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että selvästi ylisuuret maksut on törkeää periä ilman erillistä mainintaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä