Juristit ei ole naimisissa?
Olen seurannut useampaa istuntoa opintojen vuoksi ja pistänyt merkille, että aika moni juristi tai tuomari ei ole naimisissa (?). Ainakaan eivät käytä sormuksia.
Hoitotyössä tiedän, että sormuksia ei käytetä hygienia syistä mutta en keksi syytä miksi lakimiehet eivät käyttäisi ellei ole todella niin, että eivät ole avioliitossa. Ja siis ilmeisesti havainneet paremmaksi, ettei tee mitään tällaista laillista sopimusta kuten avioliitto kenenkään kanssa.
Kommentit (7)
Eivät käytä sormusta turvallisuussyistä. Koska juristit saavat uhkauksia, samoin heidän puolisonsa.
Ymmärtävät lakipykälät niin eivät sen vuoksi halua naimisiin.
Enpä ole asiaa tullut katsoneeksi tai miettineeksi, joten en osaa sormuksiin ottaa kantaa... Kyllä suurin osa on naimisissa, mutta kieltämättä iso osa naimattomia. Kuten minä itsekin.
Sinkku olen ollut jo vuosia, mutta itselleni on ollut selvää, että naimisiin en koskaan mene.
asianajaja, yrittäjä
Kyllä minun juristi-isäni oli naimisissa äitini kanssa, sormusta isä ei käyttänyt allergian takia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun juristi-isäni oli naimisissa äitini kanssa, sormusta isä ei käyttänyt allergian takia.
Yllättävän paljon tätä tunnollisuus allergiaa liikkeellä?
Ne työnarkkareita, ei kerkee.