Miksi pitäisi kiinnostaa naisten mielipiteet?
Teidän mielestä kaikki mitä miehet tekevät ja sanovat on jotenkin väärin. Itse ainakin elän juuri niin kun haluan kunhan noudatan suomen lakeja.
Kommentit (46)
Aloitus ei juuri voisi olla epäuskottavampi. Niin kauan kuin tekee tällaisia aloituksia vauvapalstalla, hakee selkeästi jotain reaktiota naisilta, joten naisten mielipiteet kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä.
Tyhmälle suomalaiselle tiedoksi, että "tyhmät suomalaiset" kirjoitetaan oikeaoppisesti (suomen kielellä/suomeksi) pienellä.
Väärin meni sinultakin!
Kuuluu kirjoittaa joko "Suomen kielellä" / "suomenkielellä" / "suomeksi"!
Se oli testi ja tartuit SISUkkaasti syöttiin. Onnea, et siis ole tyhmin suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kuitenkin älykkäin valkoisista kansakunnista!
Totta!
Tämä kartta selittää montakin asiaa maailmanmenosta!
Vierailija kirjoitti:
Siellähän elelet niinkuin tykkäät, ei sua kukaan kaipaile etkä ketään naista edes saisi.
Olen komea mies jolla riittää aina naisia. Ei meikäläistä saa loukattua jossain typerällä palstalla koska olen varustettu myös hyvällä itsetunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelin viikonloppu, itkua vauvalla :D
Taisi mennä tunteisiin :D
Sulla menny kalsareihin, katkaravun sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ei juuri voisi olla epäuskottavampi. Niin kauan kuin tekee tällaisia aloituksia vauvapalstalla, hakee selkeästi jotain reaktiota naisilta, joten naisten mielipiteet kiinnostavat.
Totta. Siitä (p)ulina mistä puute. Sääli, että noin tyhmänä ja huonona bluffaajana olet itse epäkiinnostava tusinauliukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelin viikonloppu, itkua vauvalla :D
Taisi mennä tunteisiin :D
Sulla menny kalsareihin, katkaravun sekaan.
Paljon keskimääräistä suomalaista isompi. Onneksi on hyvät geenit senkin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmälle suomalaiselle tiedoksi, että "tyhmät suomalaiset" kirjoitetaan oikeaoppisesti (suomen kielellä/suomeksi) pienellä.
Kone sen vaan heittää isolla.
Eri. Kaikkee jaksa korjailla
Minä vastaan, koen, ajattelen ja olen mieltä itse omaan lukuuni. Otan vastuun itsestäni, luotan omiin ajatuksiini ja mielipiteisiini. Sinä vastaat itsestäsi ja ajatuksistasi ja kokemuksistasi. Annan sinun olla oma itsesi. Arvostan sinua omana itsenäsi.
Jos kerran teet mitä itse lystäät miksi sitten tullet tälle palstalle hakemaan emäntien hyväksyntää ajattelullesi?😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Pilu
Alkuperäinen merkitys on "rako, halkeama".
Jos satut pudottamaan esimerkiksi puisen kulhon, niin siihen saattaa tulla sellainen ja sitten se on PILalla!
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran teet mitä itse lystäät miksi sitten tullet tälle palstalle hakemaan emäntien hyväksyntää ajattelullesi?😂😂😂
En tarvi hyväksyntää. Ilmoitin vaan asiasta.
Ei niiden tarvitsekaan kiinnostaa. Mutta jos haluaa etupyllyä saada niin pitää osata teeskennellä että muka kiinnostaa.
Tää on kyllä tärkee info meille kaikille että jotain anonyymiä palsta käyttäjää ei kiinnosta naisten mielipiteet, no tästä voi viisastuneena lähteä ulos käymään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellähän elelet niinkuin tykkäät, ei sua kukaan kaipaile etkä ketään naista edes saisi.
Olen komea mies jolla riittää aina naisia. Ei meikäläistä saa loukattua jossain typerällä palstalla koska olen varustettu myös hyvällä itsetunnolla.
Kuka tai "ketkä ovat varustaneet" sinut hyvällä itsetunnolla? Ei ole mahdollista, koska itsetunto on sisäinen, omien korvien välissä oleva asia, joka täytyy itse "varustaa" kuntoon.
Kun on tyhmä ja falski larpparimies niin ei montaa sanaa tarvitse pukahtaa kun jo läpinäkyvän kehno pick me -pojan riviulilarppaus paljastuu, yhyy..
Harmi. Elämä olisi monella tasolla nautittavampaa, jos kuuntelisi naisten ohjeita. Lait ovat siksi, etteivät kaikki ymmärrä ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Elämä olisi monella tasolla nautittavampaa, jos kuuntelisi naisten ohjeita. Lait ovat siksi, etteivät kaikki ymmärrä ohjeita.
Jos kuuntelisin naisten ohjeita olisin varmasti mielisairaalassa tällä hetkellä.