Odotan deittiä että tulis tänne. Tuleeko vai jättääkö väliin? Olen sanonut että noin klo 15 sopisi mutta mitään ei ole kuulunut. Laitanko vi
Odotan deittiä että tulis tänne. Tuleeko vai jättääkö väliin? Olen sanonut että noin klo 15 sopisi mutta mitään ei ole kuulunut. Laitanko viestin vai annan olla koko tyypin. Unohtaminen ei ole vaihtoehto.
Kommentit (6)
Ei kuulu mitään. Jos mä oikein mietin niin on se ennenkin tehnyt ylläreitä eli en tiedä mitä keksii. Kerran ilmestyi yllättäen Hesaan kun luulin jo että koko juttu oli loppu. Kerran ilmestyi kosimaan vaikka en edes ollut itse kertonut että olen kylässä stadissa. Olen kerran antanut tälle rukkaset vaikka oli ainakin silloin elämäni mies. Tuleekohon nyt? On ihan sellainen fiilis että voisin oksentaa. Kohta menen kauppaan ja ostan juomaa niin että tulee kunnon kännit (saan ne pienestä juomamäärästä).
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu mitään. Jos mä oikein mietin niin on se ennenkin tehnyt ylläreitä eli en tiedä mitä keksii. Kerran ilmestyi yllättäen Hesaan kun luulin jo että koko juttu oli loppu. Kerran ilmestyi kosimaan vaikka en edes ollut itse kertonut että olen kylässä stadissa. Olen kerran antanut tälle rukkaset vaikka oli ainakin silloin elämäni mies. Tuleekohon nyt? On ihan sellainen fiilis että voisin oksentaa. Kohta menen kauppaan ja ostan juomaa niin että tulee kunnon kännit (saan ne pienestä juomamäärästä).
Ei tollasta liitäjää jaksa kukaan
"Unohtaminen ei ole vaihtoehto". Miksi ei? Ei vaikuta järkevältä suhteelta. Antaisin olla.
Vielä on n. 15 min aikaa.