Miten saada puoliso jättämään?
Eli tavoitteena avioero niin, että puoliso haluaa sitä. Olen kulissi ja työjuhta. Pyrkii kontrolloimaan mitätöimällä, manipuloimalla ja painostamalla. Jos lähden, tulee tekemään elämästäni vaikeaa.
Olen aloittanut kevyesti. Makaan sohvalla, kun pitäisi edistää iltatoimia. Ylläpidän vain minimitason siisteyttä. Olen jättänyt käymästä kampaajalla. Miten tästä eteenpäin? Auttakaa!
Kommentit (40)
Hanki omia harrastuksia ja menoja. Kieltäydy hänen ehdotuksistaan.
Ala dokata mahdollisimman huomiotaherättävästi. Kaada lossia päällesi hajun lisäämiseksi, jos et halua oikeasti juoda. Puhu sammaltaen. Kyllä se vaimo siitä häipyy.
haha hauska ketju mun mies teki noi kaikki eikä lähe kulumallakaa vaikka kaikesta sonnasta idioottiki osaa päätellä et menojalka vipattaa ni on ku täi tervassa eikä eroon pääse
Vierailija kirjoitti:
Hanki koira.
Hiukan harkitsematon heitto, mutta toimiva. Raahaa teille vasikan kokoinen koira. Anna koiran sotkea ja mellastaa. Usko pois mies antaa melko pian ultimatumin.
Vierailija kirjoitti:
haha hauska ketju mun mies teki noi kaikki eikä lähe kulumallakaa vaikka kaikesta sonnasta idioottiki osaa päätellä et menojalka vipattaa ni on ku täi tervassa eikä eroon pääse
Oot ite mies etkä oikeasti ole suhteessa.
Voi olla, että tuollainen tyyppi vain haluaa pitää sinusta kiinni tiukemmin kun huomaa sinun etääntyvän. Eli jos yllä ehdotetut keinot eivät toimi, voit koittaa takertua häneen oikein tiiviisti. Änkeät joka paikkaan mukaan tai soittelet jatkuvasti perään. Tosin kotityöt kannattaa jättää tekemättä
Laita ukko siivoamaan, älä tee sille ruokaa, pistä myös maksamaan kaikki laskut. Seksiä älä ainakaan anna.
Jos nuo ei auta niin jätä se itse.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että tuollainen tyyppi vain haluaa pitää sinusta kiinni tiukemmin kun huomaa sinun etääntyvän. Eli jos yllä ehdotetut keinot eivät toimi, voit koittaa takertua häneen oikein tiiviisti. Änkeät joka paikkaan mukaan tai soittelet jatkuvasti perään. Tosin kotityöt kannattaa jättää tekemättä
Se kouluttamaton koira mukaan!
Oo tosimies ja jätä vaimosi itse. Miksi vaimosi olisi se halukas lähtemään jos saa sinusta kulissin ja työjuhdan?
Kulukorvaus jotain satasen luokkaa. Kumpikin tapaus sen verta iäkkäitä etteivät muutenkaan elä kauaa. Saat avioeron ja tarjoot vanhukselle hetken mahdollisuuden olevansa rakastettu. Muutkin saa tarttua ehdotukseen. Tosiaan. Otat koiran aina mukaan. https://www.pets.ee/hoiupaik/koerad/26843.htm ja https://www.pets.ee/hoiupaik/koerad/26705.htm
juo kaljaa, kyllä se sillä lähtee
Miten vaimos tekis elämästäs vaikeaa jos lähet? Eikö tekis vaikka se ite lähtis.
Pitkität vaan tuskaasi. Vaikka se jättää niin se yrittää pilata elämääsi. Jätä se itse se on sinulle parempi.
Vierailija kirjoitti:
juo kaljaa, kyllä se sillä lähtee
Mistä tiiät ettei vaimoki ala juomaan samalla?
Miten päästä selluliitista eroon?
Ala ottamaan perjantaina viinaa, jatka törpöttämistä lauantaina ja sunnuntaina. Ota maanantainakin viinaa ja viimeistään tiistaina se selluliitti on häipynyt asunnosta.
Lisäät paljon omia menoja.