Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä isot rinnat naisella on yksi

Vierailija
30.05.2024 |

tärkeimmistä asioista miehille. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vittumaista kuunneltavaa kun isojen rintojen takia niiden omistaja kärsii hartia/niskakivuista ja juuri sopivien liivien löytäminen on monesti hankalaa

Vierailija
2/23 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teki susta kaikkien miesten äänitorven? 

Vierailija
4/23 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän oikein hyvin äitiäsi, joka päätti jättää sinut yksin mielenvikaisuuttasi potemaan. Olisin itse tehnyt samoin.

Vierailija
5/23 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka teki susta kaikkien miesten äänitorven? 

Yleinen puheenaihe miesten kesken.

m38

Vierailija
6/23 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudasta saa tikkuja 🤣

Vierailija
7/23 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelleni kelpasi mun olemattomat tissit. Olen nimittäin muutakin kuin rintavarukseni.

Vierailija
8/23 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mitään pikku rypäleitä, vaan kunnon meloonit.

Vierailija
9/23 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelleni kelpasi mun olemattomat tissit. Olen nimittäin muutakin kuin rintavarukseni.

Tarkoitatko persettä?

Vierailija
10/23 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko persettä?

Luonnetta ja sydäntä. :)

Vierailija
11/23 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ovat parasta. "kelpaan" tarkoittaa lähinnä että kelpaa. Isorintaiset saadaan. Tuo anorektisen vartalomallin kehuminen on aivan sieltä itsestään. Ja jotkut uskovat siihen.

Vierailija
12/23 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

13/23 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

Ymmärrätkö, kuinka asiaton ja törkeä kommenttisi on? Lähes koko ketju on täydellinen esimerkki naisten esineellistämisestä. Tähän ikään mennessä olen ehtinyt seurustelemaan useamman naisen kanssa eikä yhdelläkään ole ollut väärän kokoisia rintoja ja olen tutustunut lähes olemattomista isoihin.

Ihmisissä tärkeintä on se, mitä on korvien välissä.

Vierailija
14/23 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kouluajoilta tuttu kaveri joka on tissien suhteen yhtä pahasti 13-vuotiaan tasolle taantunut kuin nämä ketjun Taunot ja Kalevit.

Silmät pyörivät päässä kun naisella on kilokaupalla läskiä rinnoissa eikä millään niiden ylä- tai alapuolisella ole väliä. Se ei edes saa katsettaan irti jättitisseistä sen vertaa että kiinnittäisi naiseen mitään huomiota.

Arvatkaapa miltä näyttää nainen johon se lopulta rakastui, meni naimisiin, hankki kolme lasta ja jonka kanssa ovat olleet naimisissa 25v.

Se on tissittömin nainen jonka tunnen. Siltä puuttuvat jopa rintalihakset koska se ei ole harrastanut mitään urheilua ja ainoa mikä erosi 11-vuotiaan pojan rinnasta ennen lasten saantia olivat nännit jotka nekin näyttivät korkeintaan 12-vuotiaalta tytöltä.

Mutta todella kauniit kasvot ja niin älykäs ja hauska nuori nainen silloin kun tapasivat että kateeksi kävi.

Vierailija
15/23 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös aikuisella naisella voi olla pienet rinnat tai ei rintoja ollenkaan. On häiritsevää jos pieniä rintoja verrataan aina lapsen ja 12-vuotiaan kehoon. Pienirintainen nainen on pienirintainen nainen, eikä nainen jonka tissit näyttää pojalta.  

Vierailija
16/23 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isot Tissit on aina parhaat. Nam Nam

Vierailija
17/23 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ovat tosi seksikkäät.

Vierailija
18/23 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä isot Tissit on aina parhaat. Nam Nam

Ehkä alle-2-vuotias arvostaa.

Vierailija
19/23 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisessa tärkeintä on perse ja pesereikä, joka tuoksuu perseeltä.

Vierailija
20/23 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on totuus. Huomattavat rinnat naisella lisää kauneutta. Isot kauniit rinnat on naiselle iloksi. Niistä voi saada itse paljon hyvää oloa ja ne voivat olla hyödyksi. Rinnoissa ei ole mitään hävettävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi