Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rekryävä henkilö ei suostunut enää soittamaan minulle haastattelun jälkeen?

Vierailija
30.05.2024 |

Olin siis haastattelussa (sisäinen paikka), ja jonkin aikaan haastattelun jälkeen laitoin viestin (työpaikan sisäisessä viestintäkanavassa), jossa korostin tiettyjä asioita hakemukseeni liittyen ja pyysin, että voitaisiinko vielä soitella aiheesta. Hän sivuutti tämän täysin, ja sanoi, että infoaa kun on jotain infottavaa.

Tarkoittaako tuo, että en tullut valituksi? Eikö silloin entistä suuremmalla syyllä pitäisi suostua edes lyhyeeseen puheluun, jossa antaa minulle mahdollisuuden kertoa asiani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelu oli ja meni. Tasapuolisuuden vuoksi ei ole mahdollista enää jälkikäteen puhelussa kehua itseään maasta taivaisiin. Vaikutus pitää tehdä haastattelussa. Anna rekryäjälle rauha tehdä päätös ja odottele yhteydenottoa.

Vierailija
2/5 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastattelu oli ja meni. Tasapuolisuuden vuoksi ei ole mahdollista enää jälkikäteen puhelussa kehua itseään maasta taivaisiin. Vaikutus pitää tehdä haastattelussa. Anna rekryäjälle rauha tehdä päätös ja odottele yhteydenottoa.

No sitä ihmettelen, kun se itse haastattelukin oli todella nopea. Pari kysymystä ja siinä se. Hän sanoi, että haluaa pitää ensimmäiset haastattelut lyhyinä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma esihenkilöni (joka tuntee todella hyvin tuon rekryävän henkilön) oli suositellut minulle tuon viestin laittamista ja tiettyjen asioiden korostamista siinä.

ap

Vierailija
4/5 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ainakin sisäisen rekryn kohdalla ottaa yhteyttä tämänhetkiseen pomoosi. Siksi ei ehkä ole tarvetta ensimmäisellä kierroksella käyttää tuntia haastatteluun. Olet kuitenkin jo suunnilleen tehtävään sopiva, koska olet samassa yrityksessä töissä ja pääsit haastatteluun.

Vierailija
5/5 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eivät ehdi? Jos koki vaatimukset rasitteena? Olisiko muussa paikassa joku henkilö paikalla ja läsnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi