Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisviha voi johtua nuoren miehen äidin sekaantumisesta joka asiaan

Vierailija
30.05.2024 |

Montaa miestä ahdistaa tavattomasti, että oma äiti "vain rakkaudesta" puuttuu aikuisen lapsensa elämään. Utelee, antaa neuvoja kysymättä, "hätääntyy" jos poika ei vastaa silloin kun äiti haluaa jne. Tämä kontrollointi ja pojan elämään puuttuminen synnyttää pojassa aggressiivisuutta. Tämä taitaa olla tabu.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on tyttöjen ongelma, ei miesten. Koittakaa pärjäillä."

Sanotko sinä noin omalle tyttärellesi, kun hän tulee kertomaan sinulle, että joku mies ahdisteli häntä koulumatkalla?

Vierailija
62/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä se epävakaa äitisuhde on joku vapaudu vankilasta-kortti, jota voi heiluttaa aina kun joku kyseenalaistaa miehen käyttäytymisen naisia kohtaan. Ja jostain syystä kaikki ymmärtää tätä, "voi voi kun pikkupojan tunteita on joskus joku nainen loukannut niin onhan se ymmärrettävää että on vihamielinen ja väkivaltainen naisia kohtaan loppuelämänsä."

Minua kohtaan miehet ovat olleet niin törkeitä että olisi oikeasti aihetta vihata koko miessukupuolta. En vihaa silti koska en ole aikuislapsi ja ymmärrän ihmisten olevan yksilöitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Kyllä se on ihan itse opittava itsensä hallitsemaan. 

Totta. Lyö puukolla vain kolme kertaa, sitten lopettaa. Jotkut saattavat jatkaa kymmenien iskujen verran. Aivan käsittämätöntä, paitsi jos henkilö tosissaan ansaitsi sen.

Vierailija
64/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on tasan vätyspojan itsensä.

Eihän tämä kaveri ole vätys, pisti homman käytännösssä toteutumaan.

Ja nyt naisia riittää jonoksi asti, hätäisimmät varmaan kirjoittelee rakkauskirjeitä jo poliisivankilaan.

Vierailija
65/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis myöntää naisvihansa ja sen, ettei saa millään keinolla suhdetta naiseen.

Vierailija
66/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asenne toiseen sukupuoleen perustuu vain yhden ihmisen käytökseen, niin vikaa on ihan omassa päänupissa.

Aika paljon meillä on naisia, joilla huono isäsuhde. Se heijastuu myös asenteeseen miehiä kohtaan, jopa vihaksi asti. Mutta sehän on taas ihan eri asia, eikö? 

Vierailija
67/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä terapia voi selvittää päätä, niin ei tarvitse loppuikäänsä tuputtaa itselleen lohtuvaleita.

Vierailija
68/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asenne toiseen sukupuoleen perustuu vain yhden ihmisen käytökseen, niin vikaa on ihan omassa päänupissa.

Aika paljon meillä on naisia, joilla huono isäsuhde. Se heijastuu myös asenteeseen miehiä kohtaan, jopa vihaksi asti. Mutta sehän on taas ihan eri asia, eikö? 

Jos se on sinun mielestäsi eri asia, niin se on sinun ongelmasi. Harva ajattelee noin.

Mutta, jos on ollut hankala isäsuhde, voi hakeutua yhtä hankalien miesten seuraan myös suhteissaan, joten vaikuttaahan se joskus. Mies kun on monelle se esikuva, jollaista etsitään. Miksi, sitä en ymmärrä.

Vierailija
69/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse kumminkin naispelosta, kun äitiä pelkää irrationaalisesti. Jättää vain vastaamatta uteluihin, osaa ne muutkin. Mutta jos onkin kyse omasta kovasta takertumishalusta äitiin, jota ei "tarpeeksi" kiinnosta aikuinenikilapsijonkaoletsynnyttänytilmanlupaajotenoletvelkaahermoromahduksenkinjaainakinväitänniineikäkukaanvoimitäänhää.

Vierailija
70/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen mieheni sanoi, että ilman minua hän olisi tullut hulluksi äitinsä kanssa, jonka mukaan hän kyselee ja neuvookin ja puuttuu asioihin, koska "olet rakas lapseni". Sillä verukkeella ovelat äidit perustelevat läheisriippuvuuttaan. Rakkautta on antaa pojan elää rauhassa elämäänsä kuten hän itse sitä haluaa. Ja olla tekemisissä silloin kuin pojalle sopii.

Kyllä naisillakin on ylihuolehtivia äitejä, mutta siitä ei silloin vedetä tällaisia maailmanselityksiä kuin ap. 

Vierailija
71/73 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä pelkästään oman isän perusteella yleensä koko miessukupuolta vihata. Jotkut se kyllä voi saada etsimään miessuhteissaan samanlaisia väkivaltaisia alkoholisteja tms. 

Vierailija
72/73 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko YLE:ltä vastuullista toimintaa jankuttaa naisvihasta? Mielestäni melko abstrakti käsite tällainen naisviha. Jos tälläistä pitää käyttää, niin on samaan aikaan puhuttava myös miesvihasta. Ja hölmöltä sekin kuulostaa. Näin miehenä ja kansalaisena puistattaa kun puhutaan vain naisten kohtaamasta väkivallasta. Myös miehet kohtaavat sitä ja todellakin naisten toimesta. Jos jotkut miehet ovat paskiaisia, se ei tarkoita että olisi olemassa jokin kummallinen naisviha-ameeba ja sama pätee myös naisiin. Tälläisellä ihmisten yllyttämisellä toisiaan vastaan on kauaskantoiset seuraukset ja siihenhän sillä mitä ilmeisemmin pyritäänkin.

Vierailija
73/73 |
31.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä se epävakaa äitisuhde on joku vapaudu vankilasta-kortti, jota voi heiluttaa aina kun joku kyseenalaistaa miehen käyttäytymisen naisia kohtaan. Ja jostain syystä kaikki ymmärtää tätä, "voi voi kun pikkupojan tunteita on joskus joku nainen loukannut niin onhan se ymmärrettävää että on vihamielinen ja väkivaltainen naisia kohtaan loppuelämänsä."

Minua kohtaan miehet ovat olleet niin törkeitä että olisi oikeasti aihetta vihata koko miessukupuolta. En vihaa silti koska en ole aikuislapsi ja ymmärrän ihmisten olevan yksilöitä :D

Ruma nainen saa huippukokemuksia miehiltä vaikka tänään. Tunsin aikoinaan noita-akkamaisen ruman naisen, joka kertoi minulle kerran, että "mies nuoli pilluani koko yön". Eipä tarvitse miehen kertoa, että "nainen imi pallejani koko yön" ellei ole filmitähti. 

Kun mies tulee torjutuksi, miehellä ei ole mitään varasuunnitelmaa tai lohdutuskeinoa. Naiset pitävät valittavaa miestä säälittävänä ja haluavat miesten piilottavan pahan olonsa tai viimeinenkin mahdollisuus saada kunnioitusta häviää. Kun tavistiinalla tulee riita poikaystävän kanssa, tavistiina voi nopeasti ottaa yhteyttä Instagramin varamieheen, joka tulee lohduttamaan ja paukuttaman mahtimeisselillä. 

Jäätävän ruma nainen sanoi minua kerran kadulla ihanaksi mieheksi. Vastasin kohteliaisuudesta hänelle hänen olevan ihana, vaikka tunnetasolla en oikein ollut sitä mieltä. Arvostin kuitenkin hänen rohkeuttaan ja tunsin sympatiaa. Jos taas minä menen yökerhossa naiselle juttelemaan, reaktio on monesti taistelullinen. Onpa minulle nainen baarissa sanonut, että minun pitäisi tappaa itseni. On tehty ohareita jne. Kohta 40 vuotta lasissa ilman seksiä, vaikka kroppa lähempänä adonista kuin tavista. Tutkimuten mukaan ihmiset saavat eniten iloa juhlimisesta ja seksistä. 00-luvulla tunsin jo alaikäisiä tyttöjä, jotka yrittivät saada seksiä ulkomaalaisilta poikabändeiltä, jotka olivat kiertämässä Suomessa. Siis tunsin tällaisia tyttöjä piirieni puolesta enkä hakeutunut heidän seuraansa saati puhunut mitään intiimejä juttuja kanssaan, jotta joku ei ymmärrä tätä väärin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme