Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö se mene nykyään niin, että lakkiaisiin ei vain mennä, vaan ylioppilas itse kutsuu?

Vierailija
29.05.2024 |

Mietin siksi kun minun siskon miehen veljen esikoinen pääsee nyt ylioppilaaksi ja siskon mies lasten videopuhelun taustalla tänään huikkasi että Lauantaina on sitten Nooran* lakkiaiset. Tulkaahan tekin käymään! (*nimi muutettu) Mutta kun itse ylioppilas tai edes hänen vanhempansa ei ole kutsunut, vaan ylioppilaan setä, niin eihän sitä silloin kehtaa mennä? Kyseistä tyttöä olen nähnyt itse vain siskoni perheen juhlissa ja joskus kylässä siskon perheen luona. Ehkä siis noin kerran tai kahdesti vuodessa viimeisen 12 vuoden aikana, kun sisko on miehensä kanssa ollut yhdessä. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin vain, jos ylioppilaaksi pääsevä itse tai hänen vanhempansa kutsuisivat. En jos joku muu ohimennen sanoo juhlista. 

Vierailija
2/2 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, jos perheen ulkopuolinen kutsuu. Muuten minusta vanhemmat ovat ne tyypillisimmät kutsujat. Ruusun voi piipahtaa viemään ilman kutsuakin sananikäinen kaveri, tai jos edustaa jotain nuoreen liittyvää juttua, kuten harrastusta, työpaikkaa tai vastaavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla