Miksi te lähdette mukaan noihin kokoomuspersutrollien ketjuihin tukea saavia vastaan?
Infantiilien reppanoiden aloituksia viikosta toiseen. Ja jotkut liittyvät aina noihin ketjuihin. Yritän poistattaa niitä, mutta en tunnu onnistuvan. Ilmoittakaa tekin asiattomiksi.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
En lähde, enkä lue niitä.
Hienoa! Käy kuitenkin ilmoittamassa asiattomaksi.
Nautinnollista, että kommaria ketuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Nautinnollista, että kommaria ketuttaa.
Ketuttaa, että palsta on pilalla lasten typeryyksistä. Miksi sinä siitä nautit?
Koska minun mielestäni moni työtön voisi työllistyä jos haluaisi. Se, että Suomessa on elämäntapa työttömiä, on ihan aito ongelma. Monelle sossupummius on ihan elämäntapa. Ja minusta hallitus tekee hyvää työtä leikatessaan tukia.
En minä pidä sellaisia mielipiteitä trolleina. Ylipäätään ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.
Miksi olisin tukia saavien puolella, kun en itse heihin kuulu? Enkä aio kuulukaan.
Tuet on hyvä asia silloin, kun ne ovat väliaikaisia ja viimesijaisis etuuksia. Tai vaikkapa onnettomuudessa vammsautuneelle tai muulle aidosti työkyvyttömälle, heitä varten tukijärjestelmä on. Minulla on kipukroonikko tuttava, ja todellakin hän on tukensa "ansainnut".
Mutta tuo terve, töihin kykenevä loisnaapurini ei tukiaan tarvitse. Töihin vain!!
En lähde, enkä lue niitä.