Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummojen pätemistä

Vierailija
29.05.2024 |

Aina pitää olla parempi kuin muut.

" Minäpä olen elossa, 60 v, ja minulla on jo lapsenlapsetkin isoja.    "

" Miten ihmeessä ei 80 v muka pysty katsomaan pieniä  lapsia, kyll minun mummuni katsoi minua". 

" Miten ihmeessä joku kehtaa kuolla ennenkuin lapsenlapset täysi-ikäisiä".

"Lapseni asuvat kaikki kilometrin päässä ja hoidan heidän lapsensa ja siivouksensa,  huonojen äitien lapset muuttavat toisille paikkakunnille" 

"En vie rihkamaa synttäreillä vaan arvo-osuuksia".

Poimintoja keskusteluista,  elämät kun on erilaisia ihmisillä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja. Itse olen mummoikäinen, en tosin vielä mummo enkä tunnista noista mitään.

Vierailija
22/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme juttuja. Itse olen mummoikäinen, en tosin vielä mummo enkä tunnista noista mitään.

Et tunnista, koska ne eivät ole totta. Tuollaiset jutut ovat vain vihaa vanhoja naisia kohtaan. Tiedä sitten miksi. Yleensä naiset ovat antaneet paljonkin rakkautta ja aikaa läheisilleen. Kun he vanhenevat, heitä pidetään vain kiusankappaleina, etenkin jos eivät ole koko ajan nöyrinä auttamassa. Kukaan ei hauku vanhoja miehiä täällä päivät pitkät, vain vanhoja naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää minunkin mielestäni. Olen 59v, en vielä mummo enkä pidä itseäni edes henkisesti mummona.

Tuttavapiirissäni en kuule tuollaisia lauseita.

Vierailija
24/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä jokin uusi mummojen vika keskustelun aiheena.

Vierailija
25/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi naistyyppi, valitettavasti. Kun ei ole ikinä kehittynyt sitä oikeaa itsetuntoa, niin pitää sitten yrittää pistää joka asiassa paremmaksi. Ja nämä on usein ihan naurettavia nämä pätemiset. Kehutaan omaa hoikkuutta, sitä että lapset ovat aina olleet kilttejä/nukkuneet yönsä/hyviä koulussa tai että miehellä on aina ollut töitä.

Eli kehutaan jopa asioilla, joihin ei itse voi vaikuttaa. Tai sitten ne kehut on sellaisia tyyliin: "Aina olin kotiäiti, koskaan ei ollu lapset hoidossa". Ja oikeasti lapset käyneet terapiassa ja köyhyys tullut eron myötä, kun ei sitten tullut mentyä töihin, mut mitäs näistä, kunhan pääsee sanomaan!

Tosissasiko väität, että omaan hoikkuuteen ei voi vaikuttaa?

Voi tai ei, niin toisille laihana pysyminen on yhtä helppoa kuin toisille finnitön naama tai nuotilleen oikein laulaminen.

Joka tapauksessa, omalla hoikkuudella leuhkiminen on juuri tuota pätemistä, josta tässä ketjussa on kyse. Kaivetaanko esiin vielä peruskoulun todistukset ja vertaillaan?

Vierailija
26/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa mummotkin ovat eri kaliiberia.

Tatuoituina he istuvat rikkirevityissä farkuissaan rastat (lue pari ohutta lettiä) puiston penkeillä sixpackki vierellään ja huutelevat ja vislailevat ohi kulkeville papoille.

Niille, joita on jäänyt jäljelle.

Minka mummo on ottanut kajarin mukaan siitä kuunnellaan entisaikojen räppikipaleita. Tupakkaa ei polteta kuitenkaan se on vanhanaikaista.

Nina mummo yrittää kyykkyvatkata, mutta selkä ei enää kestä.

Muistelevat vanhoja hyviä aikoja he.

Vierailija
27/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun kolahti tuo nuorten mummojen itsekehu, olen 60,  lapsenlapsikin jo 30 ja vielä hänenkin lapsensa kaitsen ja katson. Koska olen hyvä äiti, asumme kaikki lähekkäin.

Jokaiselle se oma elämä on se parempi elämä kun toisen elämä, niinhän sen tietysti pitää ollakin.  Sillä voi lyödä heitä joiden elämä on toisin.

Johonkin toiseen voi kolahtaa minun kehumiseni omasta pärjäämisestäni.

Vierailija
28/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihan muoto se on tämäkin, että haukutaan joukolla vanhempia naisia. Miehetkö eivät koskaan kehuskele saavutuksillaan?