Olipas vaimolla
Kiva tykypäivä lauantaina kun meni aamuneljään ja pikkuhuosutkin oli mennyt hukkaan.
Kommentit (16)
Oliko viime viikolla joku firman tilaisuus vai tyttöjen ilta? Sun vaimo on menevää sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Oliko viime viikolla joku firman tilaisuus vai tyttöjen ilta? Sun vaimo on menevää sorttia.
Kyllä sama mirjami on kyseessä.
ps. puoli vuotta pikkujouluihin!
Meni neljään? Mitä sitten. Aina ku meillä on tyky tai muu työpaikan illanvietto tai työpaikan juhlat niin kyllä siellä yötä ollaan. Pikkarit vähä oudompi juttu paitsi jos oli kuuma ja riisui ne.mutta jos kokonaan kateissa kyllä ne jäi jonkun luokse. Mä otan välillä liivit pois ku pääsen töistä jos kuuma ja edellises työpaikassa otin jo töissä. Mutta ne kulkeutuu mukana kotiin.
Eiköhän sen vaimon pikkarit ole "työkaveri" Khemboyn pöytälaatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sen vaimon pikkarit ole "työkaveri" Khemboyn pöytälaatikossa.
Onko sulla töitä?
Niin se sitten meni että se kuuluisa kettu oli kolossa käynyt. Vei vielä ne pikkaritkin sotasaaliiks. Tällasta. Ap.
Tuon pikkarien katoamis ongelman voi ratkaista niin että jättää ne kotiin jo lähtiessä.
Meidän perheessä kävi kerran niin, että kun olimme koiraharratushommissa eräällä metsäkämpällä, illan aikana vaimo sanoi, että mene nukuttamaan pojat (kaksi alle kouluikäistä), minä tuun myöhemmin. Olimme asuntovaunulla siellä. Oli jo ilta ja pimeää, lähdin vaunulle. Pojat nukahtivat pian, itse lueskelin kirjaa ja lopulta nukahdin. Heräsin kun vaimo kömpi viereen. Jäi selin makaamaan minua päin ja hetken kuluttua tunsin, kun se otti kalusta kiinni ja pani sen seisomaan. Sitten se pujotti pikkarit alas ja ohjasi kullinin takaapäin sisään. Se kävi helposti, vaimo on vähän takavittuinen ja nyt pillu oli aivan mielettömän märkä. En kerinnyt miettiä mitään kun kiima iski. Muutama työntö ja se oli siinä. Vaimo ei tietenkään saanut tarpeeksi, mutta mitä veltolla mulkulla tekee. Käänsi kylkeä ja siinä vaiheessa tuli mieleen, että olinkohan joutunut liukkaille... Meitä oli siellä toistakymmentä pariskuntaa ja joukossa jokunen äijä ilman vaimoaan.
En oo ottanut aisaa koskaan puheeksi, on tullut itsekin käytyä vieraissa... Pikkuisen tuommoinen kuitenkin itsetunnon päälle ottaa. Ainut lohdutus on, että mulla tuli niin nopeasti, että vaimo ei saanut sitä mitä toivoi...
No jopas oli tarina! Ilman hyvää mielikuvitustasi tuo olisi ollut varsin ponneton akti.
Ihana kun saat kiksit vaimosi muista, vaikkakin kuvitelluista, paneskeluista.
M48, guru
Naisten vieraissakäynti on emansipaatiota. Se on sallittua, koska mies on sika!
Itse olisin vaan tyytyväinen jos vaimo edes vähän kävisi vieraissa. Jos se siitä vähän aktivoituisi muutenkin. Ja saisi samalla elämönkokemuksen, joita olen itse jo jokusen kerännyt, kuten vaimo tietääkin.
Ap.tässä. Asiasta puhuttu ja eiköhän se tästä. Minua harmittaa vain että tämä mies sellainen yhteinen tuttu jonka kohtaan sillointällöin ( vaimon työkaveri ). Fantasiapohjalta yhdessäkin juteltu vieraasta mutta oliskohan se helpompi tilanne kohdata jos olis ollut mulle täysin vieras se partneri ?
Millaiseen pilluun työkaveri pääsi panemaan? Pystytkö ap hieman kuvailemaan vaimosi vulvan piirteitä?
Kuinka jaksat itsesi kanssa keskustella näinkin surkeassa provossa. Huomaa ettei ollut mielenkiintoa tai osaamista keksiä kunnon aloitusta. Kunhan pääsee vaan vastaileen itselle.
Vierailija kirjoitti:
Ap.tässä. Asiasta puhuttu ja eiköhän se tästä. Minua harmittaa vain että tämä mies sellainen yhteinen tuttu jonka kohtaan sillointällöin ( vaimon työkaveri ). Fantasiapohjalta yhdessäkin juteltu vieraasta mutta oliskohan se helpompi tilanne kohdata jos olis ollut mulle täysin vieras se partneri ?
Kyllä siinä varmaan tulee sellainen aisuri olo. Ehkä voisi mennä kiihotuksen puolelle muutoin, mutta tosiaan jos muutoin sattuu kasvokkain niin ymmärrän jos tulee alentunut ja vittuuntunut olo. Sama varmaan olisi toisinpäin, jos kävisit vaimosi kaveria kyntämässä ja hän sen tietäisi. Voi kaivella pitkäänkin.
Oliko tyttöjen kanssa taas kännäilty?
Nyt kun vaimo makaa krapulassa niin köy taas nuuhkaisemassa ja katsomassa roikkuuko spermanoro häppäreiden välistä (ja roikkuuko sisemmät huulet)