Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukapa sitä enää blogia pitäis, mutta joku kuitenkin

Vierailija
29.05.2024 |

ja sitä minä vaan, että jos se joku pitää bloginsa julkisena, ja niin että se löytyy esim. googlaten, blogiin kirjoitetut matkakuvaukset esim. tulevat googlaillessa luettaviksi, niin miksiköhän se blogisti on sitten näreissään, jos joku rupeaa seuraamaan hän blogiaan vaikkei sitten liitykään hänen ns. lukijalistoilleen.

Miksi on näreissään. Jos kerran pitää julkisena tekstejään ja kuviaan, niin sitten täytys sopeutua siihen, että niitä kuvia ja tekstejä voivat kaikki lukea. Ja nyt kun se lukija olen minä, niin mulla ei ole koskaan ollut sitä tarkoitusta lukiessa, että lähtisin tekemään pilkkaa kirjoittajasta ja kuvien lataajasta!

Mutta sitten toisaalta kun tuo blogin pitäjä saattaa olla niin terävä, että hän sitten seuraa blogialustan antamista tiedoista, mistä päin hänen tekstejään on käyty katsomassa ja jos sitten se katsoja itsekin pitää blogia (mutta se ei ole hakukoneille näkyvä eli ei täysin julkinen), niin tää näreissään oleva rupeaa sitten itse tekemään kiusaa.

Joo! Kamalaa kiusaamista!

öhö, ainakin on käynyt selväksi, että sillä tyypillä on viinaan menevää sakkia ystävinään... ja vähemmän fiksua.

Älä näytä ittestäs mitään ulospäin!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi