Kerro mitä hyvän miehen pitäisi nyt tehdä?
Mä olen todella ulalla mitä hyviltä miehiltä nyt toivottaisiin? Olen siis nainen ja minäkään en ymmärrä mikä onntoive, joten ei ihmekään jos miehet ei ymmärrä..
Okei on selvää että ei tehdä toisille pahaa. Hyvät miehet ei teekään. Eli suurin osa miehistä ei tee.
Mutta nyt somessa vaaditaan hyvien miesten osallistumista. Mihin? Miten?
Kuvitteleeko ihmiset että miehillä ei ole arkisia askareita? Heidän pitäisi nyt toimia vapaa-ajalla vapaaehtoisina pelastajina pitkin katuja? Jos vaikka tapahtuu uusi murha taas 10 vuoden päästä.
Joku huusi että miehet ei osallistu keskusteluun aiheesta esim instassa yhtä aktiivisesti kuin naiset. No suurin osa miehistä ei edes ole instassa. Tai käyttää sitä kerrran vuodessa. Pitääkö miesten jotka on niin järkeviä etteivät käytä somea, nyt liittyä someen jotta saadaan miestenkin mielenterveys somen käytöllä tuhottua?
Yksi sanoi että pitää puuttua kun näkee. Tässä unohdetaan se, että miehet kohtaa kadulla naisia enemmän väkivaltaa. Ei ole jollekin hennolle nuorelle miehelle mikään mahdollisuus mennä väliin jos joku lirkuttelee epämiellyttävästi naiselle. Mies voisi itse saada turpaansa. Siinä varmaan lasketaan että kumpi on pienempi paha. Nainen jolle on vihellelty ja heitetty härskiä läppää vai itse tehohoidossa sairaalassa.
Toki jos on vakava tilanne niin jokaisen pitäisi tajuta soittaa poliisit . Sukupuolen katsomatta.
Mutta mitä, mitä te osa naisiata ja äärifeministisistä miehistä oikein haluatte hyviltä miehiltä? Selittäkää.
Olisiko siinä tarkoitettu, että hyvien miesten pitäisi alkaa äänitorveksi naisiin kohdistuvan väkivallan vastustamiseksi?
Mielestäni jo ihan perusasioihin kuuluu vastustaa väkivaltaa sen kaikissa muodoissa.