Paluu äitiyslomalta opettajan työhön oli shokki
Tuollaisella otsikolla Turun Sanomiin Lukijoilta-palstalla 26.5. kirjoitus.
Nyt tällä hetkellä se kirjoitus on vain tilaajille luettavissa, eilen jollain ilveellä sain sen tekstin luettua. Ja todellakin, kaikkea sitä samaa, mitä minä itse Varsinais-Suomessa asuvana olen viimeisen reilun kahden vuoden aikana alaikäisiltä saanut osakseni tuossa tekstissä kerrotaan.
"V-ttu mikä h-ora", " haista v-ttu", noin kauniisti puhuvat oppilaat opettajalleen.
Opettaja kertoo myös että käytävällä ollut pulpetti potkittu ja työnnetty portaita alas. Jotakin koulun omaisuutta rikottu opettajan silmien edessä.
Opetushenkilökunta voimaton noitten edessä.
Jälki-istuntoon määrätty oppilas ei tule istumaan, huoltajien mielestä kun istunto on määrätty perättömistä syistä.
Mulla itselläni on tässä kerrostalossa jossa asun ongelmaksi muodostunut tyyppi, mieshenkilö, joka kokee, että minä olen jollakin tavalla aiheuttanut hänelle jotakin, ja kun hän sitten tuli tänne alaikäisensä kanssa jostakin missä sitten olikaan, niin siiitäpä alkoi sellainen vyörytys, joka ei ole vieläkään loppunut. TEKEE KAIKEN MAHDOLLISEN KIUSAN! Vaikka tekemisistä on tehty ilmoituksia sinne sun tänne, niistä ei ole juurikaan apua siinä mielessä, että se touhu loppuisi.
Minäkin olen h-orittelua saanut kuulla, ja sitä on huudeltu ihan siis talon ilmanvaihtokanavien kautta...
Aivan täýsin sairasta touhua. Todella, mielisairasta!
Ja minä en siis tuota tyyppiä edes nimeltä tiedä. Toki, sillä esim. auto, mutta se ei ole hänen nimissään, rekkarista kyselty tiedot... Mistään ei saa tuon tyypin nimeä tietoon.
TÄYSIN SAIRASTA!
Sopii mennä vaikka kirjastoon epressistä ko opettajan teksti lukemaan... jos kiinnostaa tietää missä jamassa tämä seutukunta on!
Juu niin, minullehan tuo porukka on tässä mainitun ajanjakson aikana tehnyt sitäkin, että kun menin omatoimiaikana kirjastoon, sinne ilmestyi joku roadman-tyylinen nuorisoporukka pelottelemaan!
Sairasta, sanotaan vielä kerran, että todella sairasta!
Ja tuo joka on olevinaan koko tuon häiriköivän porukan HUOLTAJA, niin siitä voi kyllä sanoa, että henkinen terveys siltä puuttuu kokonaan! Ja vaikkei olis tuosta kiusanteostakaan tietoa, niin sen touhut ovat muutenkin aivan kaistapäisiä, olevinaan joku anarkisti, jota mikään normaalin elämän sääntö ei kosketa!
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Minä luin sen aikaisin tänä aamuna! Näkyi ihan normaalisti. Ja kommentit myös.
Ny tällä hetkellä ei näy enää. On vain tilaajille tarkoitettu tällä hetkellä.
Minä luin sen aikaisin tänä aamuna! Näkyi ihan normaalisti. Ja kommentit myös.