Painoindeksinne ja onko housujen nappi kireällä?
Elikkäs itselläni on tällaisena persjalkaisena suomalaisena sellainen ongelma, että olin sitten kuinka laiha tahansa, niin housujen nappi on aina liian kireä eli vyötärö on liian kapea. Jos jaloista on sopivat housut, vyötärö on kireä. Jos vyötäröstä on sopiva, jaloista on liian isot.
Olenko ainut vai onko yleistäkin?
Itsellä on painoindeksi vuosien varrella vaihdellut bmi 18 - 24,5 ja ihan tuolta alipainon rajoilta ollut aina sama ongelma.
Kommentit (21)
Noin 30 ja ei ole nappeja vaan joustovyötärö.
170/50, ei tarvitse laskea, en ole ryhävalas
Vierailija kirjoitti:
170/50, ei tarvitse laskea, en ole ryhävalas
Juu et tosiaan. Olet alipainoinen kukkakeppi. Tuleeko sulle kuukautiset ?
Mulla on vyötärö kapea suhteessa vyötäröön. Nyt viimeksi olen mitannut 76/104 ja tuolloin BMI ollut 26,8 eikä se kovin paljon siitä heitä nytkään, kuukauden takainen tulos. 42 housut sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vyötärö kapea suhteessa vyötäröön. Nyt viimeksi olen mitannut 76/104 ja tuolloin BMI ollut 26,8 eikä se kovin paljon siitä heitä nytkään, kuukauden takainen tulos. 42 housut sopivat.
Suhteessa lantioon siis tietenkin. Jos mittaan housuja, niin täytyy ostaa lantion eikä vyötärön mukaisilla mitoilla ja silloin vyötärö voi jäädä löysäksi.
BMI 17. Joskus, jos turvottaa esim. syömisen jälkeen tai menkkojen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa lantioon siis tietenkin. Jos mittaan housuja, niin täytyy ostaa lantion eikä vyötärön mukaisilla mitoilla ja silloin vyötärö voi jäädä löysäksi.
Osta curvy- mallisia housuja, ostat vääränlaisia ja sitten vyötärö lörppää selkäpuolelta? Mun tytöllä on tuo vartalomalli ( isohko peppu ja kapea vyötärö) ja curvyt istuu kuin hansikas.
Bmi 22,9, ei ole nappi kireällä.
Pahimmillaan bmi on ollut himpun alle 30, oli kyllä huono olo.
170/70
Paino ei putoa. Täytyy tyytyä tähän.
Kyllä kiristi ja pahasti vaan ei enää. Bmi 33. Ostin reilun kokoiset ja ihanan ilmavat uudet kesävaatteet, jotka ei kiristä. Tuskailin painon kanssa joka ei ole koskaan ollut näin korkealla. Mutta sen sijaan että yritin laihduttaa ja tunkea itseäni viime kesän housuihin ja mekkoihin vaihdan taktiikkaa. Nautin kesästä ja syön niin paljon jäätelöä ja grilliruokaa kuin haluan.
Ei kuulu sulle veetäkään. Mihin kirjaat ylös nämä lukemat reppana 😝😆
Miksi suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä. Moukka kysyy hölmöjä ja toiset hölmöt vastaa.. 🙈🙈🙈
Bmi 17,7 eikä ole nappi kireällä, jos on ostanut oikeankokoiset housut.
BMI 24 ja kiristää. Olen vyötärölihavuuteen taipuvainen (PCOS).
Mulkun pituus 32cm ja kivesten paono 300g kpl. 🤣🤣🤣🍆🍒
Veettu mitattuna viivotimella 19,4 cm. Pitikö olla syvyys...
BMI 18,2 ja välillä kiristää, koska endometrioosin vuoksi vatsani turpoaa.
Ei kiristä, koska päällä on joko kesäinen hame joustavalla kuminauhavyötäröllä tai mekko.
Laittakaa noihin lukemiin mukaan puhelin numero että tietäisi mikä tapaus.
BMI 33
Ei ole nappi kireällä