Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa, että yksinäinen nainen asuu omakotitalossa?

Vierailija
27.05.2024 |

Työpaikallani ei perheelliset kuulemma ymmärrä, että miksi nainen  on yksin ja vielä isossa talossa.   Se talo on maksettu jo vuosia sitten. Eikä syytä muuttaa sen vaivalloisuuden ja kustannusten takia. Sitten tarttis  melkein olla uusi kämppä jo valmiina katsottuna

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni asuu yksin vanhemmassa ok-talossa. Hirvittää, miten hän pärjää, kun joku remontti tulee, kun elää pienellä eläkkeellä kädestä suuhun :(

No mä tein ison kattoremontin heti alkuun. En kyllä aio mitään kummallista tänne tehdä. Täällä on vuodesta -50,  vuoteen -99 erilaisia materiaaleja.  Mua ei kuluminen haittaa. Jos  vähän repsottaa joku tapetti tai kaapit ei oo viimeisen päälle, vaan ysäriä. Mä ajattelen vaan itseäni. En tee mitään muita varten. Aion pitää asiat yksinkertaisena

Vierailija
22/26 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo ei ole yksiselitteinen käsite. On isoja ja pieniä ok-taloja. Omakotitaloja on asutuskeskuksissa ja niiden ulkopuolella. On uusia ja vanhoja ok-taloja. Joku omakotitalo maksaa 20000 euroa, kun taas toinen maksaa 2 miljoonaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennut taas ihmettelee, elämää kokemattomat.

Vierailija
24/26 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pennut taas ihmettelee, elämää kokemattomat.

Ihan oli kuule keski-ikäinen savolaisakka jolla hienoa sukua oleva aviomies. Puhuvat kieliä

Vierailija
25/26 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ainakin pörssisähkö halpaa ollut jo monta päivää

Vierailija
26/26 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30% väestöstä asuu yhden hengen taloudessa.  Se on aika paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän