Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko vanhempi nainen

Vierailija
27.05.2024 |

kiihottua nuoresta miehestä intohimoisesti? toisinaan kuulee nimittäin väitteitä, että vanhan rouvat haluavat vain "kypsiä " miehiä T: M 21 v 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 47 v ja todellakin kiihotun nuoremmista enemmän kuin vanhemmista miehistä. Tuoksu, tiukat lihakset, kestävyys, innokkuus ja tietty oppipoika asetelma. Paras ikäero on itsellä noin 15 vuotta nuorempi. 

Olen välillä omanikäisten kanssa. Niissä kiinnostaa turvallisuus ja kokemus. Mutta palaan aina takasin nuorempiin. Nuorimmat on olleet 27 v. 

Tämä. Samaa mieltä. Minulla suurin inäero16 vuotta mies nuorempi. Saa parempaa suuseksiä ja enemmän orgasmeja. Nuoret on estottomia ja innokkaita.

Samanikäisiä +40 en halua enää lainkaan. Ei kiinnosta "kaikki naiset on aina tykänny, kaikki on aina saanu orkut tästä jne". Just joo. 

Vierailija
22/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kiihotu 21-vuotiaasta pojanklopista. On saman ikäinen kuin mun lapsi. Olen aina tykännyt vanhemmista miehistä.

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon melkein 70 ja kyllä kiihotun nuorista miehistä. Kauniita.

Vierailija
24/28 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon melkein 70 ja kyllä kiihotun nuorista miehistä. Kauniita.

osaatko kuvailla milllä tavalla he miellyttävät silmääsi?

Vierailija
25/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisipä ihana nainen  tällaiselle "55 v klopille". Rauhalliseen nautiskeluun, jossa iho tuntee toisen ja sulauduttaisiin yhdeksi.

Åbo

Vierailija
26/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes nelikymppinen nainen, ja fyysisesti kyllä nuoret, hyvännäköiset ja tikissä olevat miehet kiihottavat kovastikin. Mutta valitettavasti turhan moni parikymppinen tuntuu vielä vähän ylimieliseltä tyhjäpäältä, ja kiinnostus lopahtaa siihen. Ruma sisus pilaa kauniinkin ulkokuoren. Jos nuorella miehellä on käytöstapoja ja huomaavaisuutta, niin kyllä kelpaa.

Vierailija
27/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes nelikymppinen nainen, ja fyysisesti kyllä nuoret, hyvännäköiset ja tikissä olevat miehet kiihottavat kovastikin. Mutta valitettavasti turhan moni parikymppinen tuntuu vielä vähän ylimieliseltä tyhjäpäältä, ja kiinnostus lopahtaa siihen. Ruma sisus pilaa kauniinkin ulkokuoren. Jos nuorella miehellä on käytöstapoja ja huomaavaisuutta, niin kyllä kelpaa.

kiitos tästä mutta hieman nuori oler vastaamaan kun olet vasta lähes 40 :) ap

Vierailija
28/28 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh.. 20-vuotiaan näyttää ihan lapsille. Tappaa fiiliksen. Sorry.