voiko vanhempi nainen
kiihottua nuoresta miehestä intohimoisesti? toisinaan kuulee nimittäin väitteitä, että vanhan rouvat haluavat vain "kypsiä " miehiä T: M 21 v
Kommentit (28)
En kyllä kiihotu 21-vuotiaasta pojanklopista. On saman ikäinen kuin mun lapsi. Olen aina tykännyt vanhemmista miehistä.
N44
Mä oon melkein 70 ja kyllä kiihotun nuorista miehistä. Kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon melkein 70 ja kyllä kiihotun nuorista miehistä. Kauniita.
osaatko kuvailla milllä tavalla he miellyttävät silmääsi?
Löytyisipä ihana nainen tällaiselle "55 v klopille". Rauhalliseen nautiskeluun, jossa iho tuntee toisen ja sulauduttaisiin yhdeksi.
Åbo
Olen lähes nelikymppinen nainen, ja fyysisesti kyllä nuoret, hyvännäköiset ja tikissä olevat miehet kiihottavat kovastikin. Mutta valitettavasti turhan moni parikymppinen tuntuu vielä vähän ylimieliseltä tyhjäpäältä, ja kiinnostus lopahtaa siihen. Ruma sisus pilaa kauniinkin ulkokuoren. Jos nuorella miehellä on käytöstapoja ja huomaavaisuutta, niin kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes nelikymppinen nainen, ja fyysisesti kyllä nuoret, hyvännäköiset ja tikissä olevat miehet kiihottavat kovastikin. Mutta valitettavasti turhan moni parikymppinen tuntuu vielä vähän ylimieliseltä tyhjäpäältä, ja kiinnostus lopahtaa siihen. Ruma sisus pilaa kauniinkin ulkokuoren. Jos nuorella miehellä on käytöstapoja ja huomaavaisuutta, niin kyllä kelpaa.
kiitos tästä mutta hieman nuori oler vastaamaan kun olet vasta lähes 40 :) ap
Öööh.. 20-vuotiaan näyttää ihan lapsille. Tappaa fiiliksen. Sorry.
Tämä. Samaa mieltä. Minulla suurin inäero16 vuotta mies nuorempi. Saa parempaa suuseksiä ja enemmän orgasmeja. Nuoret on estottomia ja innokkaita.
Samanikäisiä +40 en halua enää lainkaan. Ei kiinnosta "kaikki naiset on aina tykänny, kaikki on aina saanu orkut tästä jne". Just joo.