Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä synnyttäneelle äidille viemisiksi?

Vierailija
27.05.2024 |

Poikaystävän kaverin puoliso juuri synnytti poika-lapsen ja poikaystävästä tulossa kummi :)

Itse en puolisoa paremmin tunne, lapsen isää nähnyt useampaan otteeseen. Niimpä en ole mukana kuvioissa ollenkaan enkä tiedä puuttuuko heiltä jotain tärkeää tavaraa tai mitä tarvitsisi vielä. Poikaystävän mukaan ei lapsen isäkään osaa näistä oikein sanoa, on heidän ensimmäinen lapsi.

Mikä olisi siis sellainen yleinen mukava juttu mitä vastasynnyttänyt äiti haluaisi? Ajatuksissa olisi ollut tehdä joku pieni kori, mihin kerätä muutamia juttuja, esim. vauvapyyhkeitä, tutteja, suklaata äidille yms.

Onko mitään ideoita sellaisista pikkujutuista mitä esim. itse olisit kaivannut kun vauva tuli taloon? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii että mistä itse nyt pitäisin, niin lehtikuohu-juoma, pandan lakuja ja vauvalle söpöjä kuviollisia harsoja

Vierailija
2/4 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halunnut herkkuja. Raskauskiloja tuli reippaasti ja halusin imettäessä syödä terveellisesti, sukulaiset kantoi kilokaupalla suklaata kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvoja kipulääkkeitä ja pari Fazerin sinistä.

Vierailija
4/4 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja sitten jos enemmän haluaa satsata, niin jokin ruoka-lahjakortti tms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi