Haluaisin että housut kestäisi vuosia, mutta saisin suht edullisesti?
Kommentit (8)
Stadium outletista Andy merkkiset halpa collarit, 15 eur. Kestää kestää ja kestää. Kestää hyvin pesua ja käyttöä :)
Temu. Ostin sieltä farkut 7,90€ ja ihan on kestävän oloiset olleet kun ovat nyt vuoden olleet. Hieman väri haalistui ekassa pesussa mutta muuten ihan ok. Tiedä sitten onko kalliit kun muilla on postikulukin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Stadium outletista Andy merkkiset halpa collarit, 15 eur. Kestää kestää ja kestää. Kestää hyvin pesua ja käyttöä :)
College housut on lihavien naisten valinta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
College housut on lihavien naisten valinta 😂
Itse aiakin tykkää käyttää löysiä housuja ja laiha olen. Nuorillahan näkee paljon kans noita
Kankaan laatu. Ostin kirpparilta housuja, mitkä ovat työhousukangasta. Hyvin ovat kestäneet viimeiset 15 vuotta. Maksoin muutaman euron. Vetoketjun olen uusinut kerran.
Vierailija kirjoitti:
Tarkista saumat ennen ostopäätöstä. Materiaalina 100% puuvilla tai villa, ei keinokuituja tai varsinkaan mitään stretch sekoituksia. Älä pese turhaan ja silloin kun peset niin mieluiten käsinpesuna ilman huuhteluainetta. Pienet ratkeamat saa itse paikattua.
Suurin osa ihmisistä pilaa laadukkaatkin vaatteet pesemällä turhaa koneessa, turhan vahvoilla pesu- ja huuhteluaineilla.
Jep. Jos vaikka vertaa puuvilla farkkuja elastaanilla ja ilman, niin ne elastaanilla buustatut joustofarkut kuluu puhki moninkertaisella nopeudella.
Etta halvalla ei saa hyvaa.