Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on muuttunut ilkeäksi

Vierailija
26.05.2024 |

Olen ollut mieheni kanssa vajaat 10v ja tuntuu etten minä tee nykyään mitään miehen mielestä oikein. Hymyilee ivallisesti, sanoo outoja kommentteja, piikittelee epäsuorasti ja hänellä o lyhyt pinna joka katkeaa nopeasti kiroiluun. 

Ei ole todellakaan ennen ollut tuollainen. Elämä oli tosi stressaavaa pidemmän aikaa pari vuotta sitten. Oli talonrakennus ja mulla tiukkaa rahan kanssa. Nyt nuo ongelmat on kuitenkin saatu kuntoon ja osallistun kaikkeen 50/50 vaikka minulla onkin pienemmät tulot. Tuntuu että miehen käytös on pahentunut tuon ajanjakson jälkeen.

Nykyään tuntuu että minä ja vanhin lapsi kävellään munankuorilla. Keskimmäinen taas on isänsä silmäterä. Miehen seura tekee minut joia päivä surulliseksi, koska aina on hänellä valittamisen aihetta, uhriutumista, raivoamista tai ilkeilyä. On välillä ihan mukavakin, mutta tuntuu että sitä puolta ei juuri enää näy.

Erityisesti tuntuu että mies haluaa sitoa minut lapsenhoitoon ja maksamaan niin paljon talouden menoja kun voin. Ja antamaan tiedätte mitä. Osallistuu lasten hoitoon mahdollisimman vähän ja juoksee harrastuksissa aina kun voi. En ole koskaan estänyt miestä harrastamasta enkä edes nalkuta. Olen kynnysmatto. Lasten hoidolta en paljon muuta edes jaksa. Mies halusi vielä vauvan mutta nyt väsyy jo parissa minuutissa vauvan pitelyyn tai alkaa kiukkuamaan pikkuvauvalle ja käskee tätä olemaan hiljaa. :( 

Onko muilla ollut miehiä, jotka muuttuneet ajan saatossa vihaisiksi ja halventaviksi? Miten selvisitte? Ei taida olla muita vaihtoehtoja kun ero? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/22 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enää perhe-elämää. Luiskaan vaan sitouttamaan se nykyinen side chick.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla